AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
11.397

Att fira E32:ans 20-års jubileum - intresse?

Sida 4 av 8
Di
828
Dic
850ia 1991
Alpina B6 3,5 kat
Lutar åt att jag är på igen,går säkert att trolla till det i Juni.
Kommer som sagt gärna dock inte i e32.
Mvh Dic.
Iw
794
Iwarsson
530xd Individual -16
Håller med Dic, och då kan säkert både jag och polaren, dock har vi inte mycket annat att välja på än E32 ;)
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
OK! Iwarsson o Dic, mfl.

Vad säger Ni andra då? Skall vi köra i juni?

Vad säger Ni mer specifikt om datum? Jag kan hela Juni...

/Anders

Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Veckan efter den 10:e då? runt 17:e borde det bli alltså. Funkar för mig! Men kan nog även resten av juni. Ska på jobbintervju för resemontör på tisdag så lite svårt att veta nu =)
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Javisst! Det kan funka!

Ni andra? Är den 17:e Juni OK?

/Anders

Visa användare
81
Håkan W
750iAL -96
320iK -88
Låter som en tråkmåns, kan tyvärr inte mellan 3/6 och midsommar, jag och fem grabbar till seglar till och från några öar vid namn Islay, Oban, Skye i Skottland under den tiden. Efter midsommar OK för mig och då medförande smakprov från nämda öar!

mvh Håkan
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
När är midsommar då? Ska vi skjuta ett par veckor till? Vore ju som sagt kul om de flesta kunde närvara. Vi kanske ska ta ett par datum och rösta eller liknande. Man kan skriva de datum man kan av t.ex 3 helger i juni/början av juli så får vi helt enkelt ta det datum flest kan närvara. Känns som att det kommer bli svårt att bestämma ett datum här i tråden =)
Iw
794
Iwarsson
530xd Individual -16
Ju längre fram ju bättre, för min del... 17 Juni, hmm hoppas det...

Jag ska sälja min 740 och byta hydraulklockor samt bromsbomb mm, (eller jag och jag, BMW ska göra det) och de har för närvarande tre veckor fullbokat framöver.

Skulle vara skönt att slippa ha lika ont i r*ven som om man suttit i fängelse pga hårda bakdämpare när man kommer fram...

Kan du inte göra en sammanställning här Kraftwerk över vilka som är intresserade?

Di
828
Dic
850ia 1991
Alpina B6 3,5 kat
Håkan W!
Sjusärdeles bra öar det där,har haft en del provningar med alla tre,trivsel hela vägen och föll för en 16 årig Oban singel.
Mvh Dic.
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Låter bra i juni, hinner jag lacka om frontspoilern som någon trälig smitare backade på och fixa lite andra saker som dykit upp i dagarna.
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Juni låter obra för mig. Jag o Loket är i Tyskland o kollar fotboll hela juni.
Men men, det blir väl fler gånger kan en tänka!?

mvh
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Hallå, Iwarsson, mfl.

Dessa är de seriösa intressenterna:

*Iwarsson
*Dic
*Håkan Westin
*Infinite Oscurity
*Lone Star
*Stavros
*Robber
*Speedy
*Laszlo Guban
*Stephan Hahn
*Don Salvatore
*Ronny Lundqvist
*Marcus Ilhag
*Sven Frejd
*Rickard Ericsson
*Future Dreams
*KRAFTWERK

Alltså 17 inalles! (ja 16, nu när Stavros skall till Deutschland o kolla Fussball...;-)...

/Anders

Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Ska vi ta och rösta på 2 datum t.ex? Säg den 17:e juni och helgen efter det.

Jag kan båda.
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
För min del, helt OK! Ni andra?

Mvh
/Anders

Di
828
Dic
850ia 1991
Alpina B6 3,5 kat
Ja e med!
Mvh Dic.
Visa användare
81
Håkan W
750iAL -96
320iK -88
Som sagt, tyvärr! (helgen efter den 17:e = midsommar vad jag vet)

Dic: Utmärkt val!
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Jag e med på 2 ställen på listan,
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Om andra är midsommar kanske det är 17:e som gäller? Såvida vi inte flyttar igen...

Ser ju dock ut som att de flesta kan till dess.
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Oj då Infinite...Ursäkta....

Nåväl...Jag har gjort litet efterforskningar nu, vad gäller Sundbyholm, o det bör gå bra, men dock EJ den 17:e pga. ett eventuellt bröllop, men de skall återkomma om det. Inget bröllop= så är Sunbyholm solklart! De har en terassbuffé á c:a 150-200:-/person, alltså plockmat o en massa gosaker. Vill man inte ha det så kan man välja fikabufe á 65:-/pers, eller "avancerad" fikabuffé med smörgåsmat á c:a 80-100:-/pers! Låter detta intressant?

Annars kan vi ju välja deras A lá Càrte, från 200:- o uppåt? Men vi skall ju köra bil sedan....

OM det icke blir Sundbyholm, iaf. vad gäller förtäring, så kan vi kanske träffas där i alla fall, o sedan åka o fika/äta/whatever, på något annat mysigt ställe? Tex. Harry´s (för där kan vi sitta ute o käka, o ha ALLA 7:or uppradade efter varandra, precis utanför entrén, till allas beskådan:-)

Miata(Mazda MX-5)-klubben gjorde så på Harry´s i Örebro för 2 år sedan, o det såg tufft ut :-)

Vad säges? Nåt annat datum? Eller? Eller?

/Anders

Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Låter kanon!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.