AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
11.398

Att fira E32:ans 20-års jubileum - intresse?

Sida 3 av 8
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Ja, Kristi himmelfärdshelg har jag fått in ytterligare ett förslag om, o det kan ju anses som väldigt bra!

Ni andra, verkar det bra?

/Anders

Di
828
Dic
850ia 1991
Alpina B6 3,5 kat
Är i Tyskland hela den helgen.
Mvh Dic
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Låter väl inte helt dumt. Eskilstuna låter utmärkt för mig
Sp
258
Speedy
325i Cab -08
Tycker att Kristi himmelfärdshelgen är perfa!
s.
254
s.frejd
640d Cabriolet - 12
Kristi Himmelsfärdshelgen låter bra. Eskilstuna är perfekt för mig.
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Jaha, gott folk, vi ger detta några dagar till då, därefter tycker jag att vi spikar Kristi Himmelfärdshelgen :-) Passar bra för mig också, som sagt!

Då till frågan: VAR? Skall vi träffas i nån park eller skall vi försöka oss på Sunbyholms slottspark?

Å så till sist TIDEN? När skall man träffas?

Anyone?

Mvh
Anders

Iw
794
Iwarsson
530xd Individual -16
Har verkligen sett fram mot det här men vi är två som måste avböja...

Eskilstuna inget problem ca 40 mil enkel resa men bakom tolv cylindrar är det 40 mil njutning. Dock är min reskamrat bortbjuden och jag håller fortfarande på att greja med bilen.

Trodde att det skulle bli senare, men hoppas att ni får det förnöjsamt!

Iwarsson
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Nåväl Iwarsson, än är inte sista ordet sagt, det kanske INTE blir Kristi flygare, vi väntar på fler svar... Jag menar, visst blir det trevligt som fan, men kanske något tunnsått, om det bara blir Speedy, S.Frejd, Lone Star o jag...Vi avvaktar...lite till :-)

/Anders

In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Glöm inte mig ;) Jag tycker sundbyholm vore perfekt. Sen som avslut kanske köra en runda eller 2 på stan. Skulle se rätt maffigt ut och kan ni tänka er hur det kommer mullra vackert mellan husen. Som jag sa tidigare så kan jag alla datum bara jag får veta några dagar i förväg. Ser gärna ett datum då så många som möjligt kan komma.

Ser fram imot en helball träff. Tack Anders för att du tar tag i det här.
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
InfiniteObscurity: Nejdå, så klart vi inte glömmer Dig!

Ja, vi får väl hoppas på Kristi flygare,(dock tråkigt att inte Iwarsson kan komma...Hade sett fram emot att se hans fina vagn :-(.... för det vore som sagt OFATTBART trevligt, om en hel DRÖS E32 7:or bara gled fram genom Eskilstuna Centrum...snacka om blickfång....FETT som FAN ;-) rent ut sagt...

KOM IGEN NU, NI ANDRA!!! Vad säger NI? ÄR Eskilstuna ett bra alternativ? För snart "smäller det"! Vi måste ju för sjutton bara GÖRA detta! En tripp till Sundbyholm, en "marsch" genom city, eller är annan ort mer aktuell för de som ej ännu svarat? Nah, komm jetzt!!! (usch, det lät litet snuskigt...men roligt ändå :-)

Jag lovar att vaxa min bil... ;-)

ALLTSÅ ALLVAR: JAG MÅSTE SNART VETA HUR MÅNGA SOM KOMMER, FÖR ATT KUNNA BOKA FIKABUFFÉ ALT. MAT PÅ SUNDBYHOLM, FÖR ANNARS ÄR SÅDANT HELT KÖRT! Som tur ÄR, har jag BRA kontakter där, så det KAN gå, även med snålt om tid sas. MEN INTE HUR SNÅLT SOM HELST, dock...

Vi bör sammanstråla digitalt, å det snaraste....Maila mig, skriv i forum, gör vad som helst, skicka brevduva, röksignaler, missiler, mm....! Jag har ju skickat ut mail till ALLA berörda o anmälda, o väntar svar....

Mvh
/Anders

KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Givetvis även tråkigt att Dic inte heller kan närvara, OM det blir Kristi himmelfärdsdag... :-(

What about Håkan Westin, den seriöse, som jag sett fram emot att få träffa...Kommer karl´n, eller ;-)

Mvh
/Anders

Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Kanske ska ta ett datum ett par längre veckor senare? Är ju trots allt ganska kort tid till kristi och man kan förstå om en del har bokat upp sig redan. Men är majoriteten på så visst!

Men som sagt, till helgen tycker jag att vi ska bestämma!
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Jepp!

s.
254
s.frejd
640d Cabriolet - 12
Svårt att hitta ett datum som passar alla. Blir man åtminstone 10st tycker jag att vi slår till.
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Hur skriver jag egentligen? Bort med längre =)
Visa användare
81
Håkan W
750iAL -96
320iK -88
Hej på er, är sannolikt uppbokad kristi flygare och kan inte komma annat om det blir ändring med kort varsel, mao, jag föredrar en senare helg!

Håkan
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Hmmm....kanske vi skall sikta längre fram då?

Hur lång framförhållning anser Ni vara tillräcklig?

/Anders

Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Lika bra att spika ett datum nu. 1~ månad i förväg borde väl räcka? Början av juni kan vara lite "busy" för mig då jag tar studenten i år. Men annars har jag inget direkt uppbokat.

Mvh Christian
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Skall vi ta nåt datum efter skolavslutningarna då? Jag kan ICKE vid avslutningsdags, för då rattar jag nog nån Rolls eller E-Type, med salongsberusad student i ;-)

Kanske kommande helg/helger efter avslutn. ? Eller?

/Anders

Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Funkar nog bra för mig veckan efter den 10 juni (alltså runt den 17:e). Antar att det är den du menar.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.