|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ulf: Mitt nickname är en aning långsökt=) Och sedan såhär i efterhand så har jag fått många goa skratt på olika håll=) Nån spec anledning till att du undrar?!=) Att sakta in är en svaghet, att bromsa är ett misstag, att stanna är ett nederlag... |
|
| Kan inte nån länka till peter_1982 328a, blir ju lite nyfiken :) | |
|
kolla under hans profil :) Volvo 240 är anledningen att fläkt heter Fan på utrikiska! :) |
|
|
Dace: anledningen till att jag undrar är att min fru heter Dace (uttalas ungefär "Dattse"). Hon kommer ursprungligen från Lettland där detta är ett vanligt flicknamn. På engelska så är väl dace en sorts mört (fisk). Vad är anledningen till att folk skrattat? ___ //Ulf |
|
|
har själv varit intresserad av den här bilen förra året antar att det är samma, den hade gått lite över 9000 mil då med grå skinnklädsel. han skickade något papper på engelska som skulle intyga att det var 230 hk men det hade han ju lika gärna kunnat skriva ut själv, för det fanns ingen stämpel eller nåt. när jag kollade upp med bmw att det inte fanns några "special" tillverkade sånna e36 med 230 hk, så tyckte jag inte att det var seriöst och inte för det priset. så det blev en "vanlig" seriös 328 istället =) mvh yoodina "riktiga brudar kör BMW" |
|
|
Hade de varit 240 hk är de möjligen en Alpina B6 2,8. Eller så kanske den fick dom samma motor som B6an? Finns många teorier om de där, men jag skulle gissa på att killen inte vet vad han snackar om. Borde väl inte vara helt omöjligt att arrangera en bänkning av bilen så du får svar på tal?! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.