|
|
|
|---|---|
|
Satte på nya glesa fälgar på vinterdäcken och nu ser man ju bromstrumman! Så till ännu ett av dagens stora i-landsproblem: Ska trummorna lackas silver så de kan "misstas" för en bromsskiva eller ska man lacka dem svarta så de inte syns...? Lackade ena sidan silver och fick ångest. Så innan jag lackar andra sidan också rådfrågar jag Er gurus. Har sett någonstans i någon tillbehörskatalog att det finns kromade skivor att sätta utanpå trumman, någon som provat? | |
|
Åhhhhhh.... Nej, inga fakeskivor!! Varför inte måla ena sidan i silver och den andra i svart för att se vad som ser bäst ut? Trummor är väl inget som man vill skylta med... "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Svart såklart, silver kommer ge dig ångest! mvh |
|
|
Svart! ///BMW - Was sonst! |
|
| heltsonika: Det är ju precis det jag gjort - målat ena sidan silver, andra sidan är original mörk. Det va ju därför jag fick ångest... Det lutar nog åt svart, jag har ju inte fått några röster för silver=( | |
|
Svarta utan tvekan.. hjorten |
|
|
Nej, jag vet inte hur det ser ut med silver då jag aldrig har målat några trummor själv. Men personligen skulle jag välja en färg som döljer så mkt som möjligt. Svart som alla har sagt är troligtvis den snyggaste färgen. Rost är inte så fint... Men glöm plastskivor för folk som ser det kommer bara att skratta. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Som det var på T-Fordens tid! Välj vilken färg du vill bara du tar svart... |
|
|
Svart såklart! E46touring: Det där med T-Forden är bara en myt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.