|
|
|
|---|---|
|
Tjerna. det är så att jag har en 520 -88 som jag vill ha lite mer ljud ifrån. det finns ju färdiga sportsystem till den men jag väntar med det till orginalet ramlar ner. Så lägge tänkte jag sätta på en 2 1\2" sista burk eller 3" vilket ska jag välja och är det värt det blir det mer ljud med bara byta sista burken. Tacksamförsvar MVH Jesper Skoglund "IF You Can´t Race It... Style It" | |
|
hur mång ljuddämpare har du då? jag skulle bya den sista.. sen finns det ju olika typer av ljuddämpare, skaffa en som är fullflödes, alltså ingång och ugång mitt mot varandra, endel ligger rören paralellt och då försvinner mycklet av det fina ljudet.. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
Varför ska det låta mycket, det e ju en glidarbil ingen sportbil?!? -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Ja det är bara den sista jag ska byta MVH Jesper Skoglund "IF You Can´t Race It... Style It" |
|
sebbe_bmw |
Ta ett stuprör och svetsa på vid grenröret..då låter det nog mer..:) Tvungen att komma med en dum kommentar Sebbe |
|
Jesper ! Varför ska du vänta tills origilasystemet rasar ? Originalsystemet kan vara bra att ha vid en ev. försäljning. Dessutom slipper du vänta... Kom ihåg: Den som väntar på ngt gott, väntar ALLTID för länge. |
|
518i slow mobil |
hehe... Tycker du ska fixa ett komplett 3" system istället, men det e bara jag... Full gas, jag i extas =) BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
| skaffa större motor... | |
|
köp ett sportsystem ! egenhändigt byggda avgassystem brukar bara resultera i massa jobbiga resonans ljud vid vissa varvtal. häftigt ett tag men skitdrygt i längden |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.