|
Sida 8 av 12
|
|
|---|---|
|
Beställd M Roadster kommer lagom till Mantorp 6/5 så det blir väl en tur dit. Med lite tur så kommer den att rulla nya OZ Rafaello Forged 19 tummare. |
|
|
YES fan va sköntatt få se en Z4M live! Härligt Buffen! ska bli mycket spännande! |
|
|
Då får vi väl hoppas att den levereras i tid. Kul att du provar en snyggare fälg än original med en gång. Z3MPOWER |
|
|
Nu är det bara 13 dagar kvar! Wiihoo! Jag har väntat så länge på just denna dag..... *sjunger* |
|
|
Hej, har någon hum om hur många anmälda förare som ska ut på banan?Sen blir det ju en massa fina Bmws på utställningen med men just bananmälda hade varit kul och veta?! Mpower |
|
| Med 13 dagar till Mantorp så är det bara att inse att jag inte kommer att hinna få hem min "nya" e30. Lite synd då jag är jäkligt sugen på prova den på bana och skrämma förarna av dom nyare M-bilarna ;). Jaja, min risiga 318is får klara ett par pass till då. | |
|
betan, Det är många som har anmält sig, men det blir bankörning för alla. Aldrig fler än 60 bilar ute samtidigt enligt Mantorps banlicens (om jag minns rätt). Pelle, Det kommer fler banträffar. Skönt för oss andra att slippa ha en E30 nosande i häcken ;) |
|
|
Hobbe Z4: Kul att det blir mycket folk men som du är inne på säkerhetstänkande är alltid bra med! Mpower |
|
|
Under måndagen 24/4 stänger vi bankörningsanmälan för BMW SC/CS medlemmar (www.bmwsc.com). Träffavgift och medlemsavgift ska vara insatt på vårt konto. För bankörning: Ta med funktionärslicens, förarlicens, och medlemskort till incheckningen. Körkort och medlemskort för Prova-På. Hjälm (från moppehjälm och uppåt), heltäckande klädsel, och handskar är obligatorisk personlig utrustning. Gatlegal bil, dvs skattad, försäkrad, besiktigad, samt med lagligt mönstrade däck. |
|
| Incheckning för bilar som ska köra på bana är kl. 0800-0900. | |
|
Rättning så att inget missförstånd sker: Betan, Vi kommer inte att ha så många bilar ute på samma gång eftersom vi delar upp oss i grupper. |
|
|
Hobbe Z4:60 bilar samtidigt kan bli ett par för mycket , det som varit kul och veta var hur många som var anmälda. Allt är betalt och klart för Mantorp såg påminelse mailet idag :-) Mpower |
|
|
Betan, Jag kommer att sammanställa allt under början av kommande vecka så kan du behålla byxorna på så får du svaret i slutet av veckan ; ) |
|
|
Har vi nån tid som resten av folket kan komma, för oss som inte ska köra på bana? |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ungefär samma fråga som jag hade! Tänkte ställa ut , när är det bäst att dyka upp samt senast? MVH Patrik Min älskling Länk |
|
Det kommer ett helt tids schema troligen i morgon. Z3mpower |
|
| hej allihop kan man komma om man inte har nån inbjudan eller anmälan ?? | |
|
diou, Enbart bankörning kräver anmälan (sista anmälningsdag har passerat). |
|
| ...och ta med Riskok. Hans M3:a behöver användas till riktiga saker, och inte enbart som prydnad ; ) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Illa!! får mina nya garageportar på Tisdag och får handräckning med att byta dom på lördag illa illa dom lovade ca 3 veckor leverans tog 10 dar :) Så den träffen fick man vara utan. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.