|
Sida 5 av 12
|
|
|---|---|
|
Väldigt bra jobbat Lena! Då är det bara att skriva ut bladen och dela ut som en galning. Ska lämna en bunt hos bmw M-Bilar i E-tuna =D ____________________________ |
|
|
Länkarna funkar inte för mig, är min burk kass eller är sidan tillfälligt nere? Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
Sidan kan vara tillfälligt ur funktion - provade själv nyss, och kom inte in. Som sagt tillfälligt. Men för att du snabbt ska få tillgång till filerna, la jag upp dem på en alternativ länk över BMW 02 CS sida också. De är som följer: Länk (A4) Länk (A5x2) Freude am fahren! ///Lena BMWCS #3461 BMWSC #269 |
|
|
Väligt fina och proffsiga inbjudningar! Ska skriva ut en hel hög och sätta på varje BMW jag ser. Tyvärr har jag fått förhinder och "måste" åka till Milano den helgen:( Gissa om det stör mig!!! Ska dock som sagt dela ut lappar så att det blir en stor träff med massor av bilar och besökare som kanske kan bli en tradition:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Skitsnyggt!! Jag kommer... =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
Det låter som en trevlig träff så så där är man själv skriven;) Nu ska jag bara asa hem min is från östergötland och byta lådan och klumpen som jag klara av att rasa. Tack Tommy för liften, det var hyvens! Tack Arne för liften i söndags...både upp och ner! (och där blev jag mek slav *s*) |
|
|
Pelle Persson: Kan det varit din E30 som förolyckades på sviestad i lördags?Röd?Tråkigt hur som helst! Mpower |
|
|
"Förolyckades" låter värre än vad det var ;) Två tekniska problem blev det. Den röda E30:n fick problem med bränsleinsprutet, men tog sig hemåt med något trött motor. Pelles svarta E30 fick problem med drivlinan. |
|
| Precis som Hobbe skriver så var det min svarta is som jag lyckades knäcka hela drivlinan på. | |
|
Pelle Persson: Då var det den jag skymtade bortåt rondellen då kanske?Tråkigt hur som helst, själv så körde jag runt banan med en bakvagn som kändes ihopsatt med gummiband :-( men det gick bra och köra förutom vid en del skarvar och smågropar! För min del blir det Två nya bussningar till 6/5 sen kan man gasa igen :-) Mpower |
|
|
Hej! För er som har en Alpina och är intresserad av att entusiastförsäkra den så kommer det finnas möjlighet till det då Alpina Club Schweden kommer att vara på plats den 6maj för mera info klicka på länkLänk Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Då fyller vi på med lite uppdatering... WestCoast Racing med STCC bilar och förare kommer att vara på plats. Länk Robin Rudholm kommer att köra med bil från BMW Group Sverige. Ringtaxi och gästinstruktör blir aktuellt. Länk |
|
|
Som det står längst ner på inbjudan. "Träffen man varken vill eller får missa"! Hur har vi det med hjälpsamheten, några som frivilligt vill ställa upp som funktionärer? Det är inte frågan om heltids arbete, utan delar av dagen. Gratis lunch utlovas till hjälpsamma personer. Intresserade kan maila mig på bmw.zmpower@spray.se Z3MPOWER |
|
|
hej, hur är det för oss norrmänn? kan vi komma och prova på bankörning? är bara medlem i den norska bmw-klubben.. |
|
|
Andersen, Licensierade förare från Club Norway är alltid välkomna. Övriga får hålla sig till aktiviteterna utanför banan. |
|
|
Hobbe, men kan vi ta ett prova-på licens? |
|
| En möjlighet enbart för Club Schweden medlemmar tyvärr. | |
| så om jag blir medlem i club schweden, så får jag prova-på licens? har nyss importerat en E30 M3 från sverige med club schweden skyltholdar. räcker det?;) | |
|
Andersen, Vi följer Svenska Bilsportsförbundets regler. Den senaste informationen jag fick innebär att du måste vara folkbokförd i Sverige. |
|
|
ok, det är synd. omöjligt för norrmänn att åka på svenska banor då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.