|
Sida 12 av 12
|
|
|---|---|
|
Jag tror det räcker Namn och modell. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Ok, placering, klass, namn och modell kommer upp imorgon, dags att krypa till kojs nu :-) Freude am fahren! ///Lena BMWCS #3461 BMWSC #269 |
|
|
Mott: Trevligt :D fin var den och du fick ju upp den i hastighet också! WAN: Trevligt :) tänkte vi kunde hälsat och pratat lite, men vi kanske ses på någon träff vid Brostugan framöver och tar en fika! Skall samla ihop lite alpinor och komma dit då och då. Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk se profil för bilder på pärlan. |
|
|
Var oxo där med M3:an. Parkerade dock vid tvättplattan. Mycket fin dag! =) Nästa ggn ska jag se till att anmäla mig i tid så att man kan köra! Kommer ett par bilder sen när jag hinner! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Här finns resultaten från Peoples Choice samt konbanan. www.focusdezign.se/resultat Freude am fahren! ///Lena BMWCS #3461 BMWSC #269 |
|
|
det var ju inte dåligt att man fick några röster i alla fall...sen att man var ensam i sin klass det är ju en annan sak ;) Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 BMW SC #411 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.