AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
23.821

Stor BMW-träff "BMW Spring Break" på Mantorp 6/5-06

Sida 11 av 12
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Vilka vann då? Tyvärr kunde inte jag vara kvar fram till prisutdelningen :(, Men tack så mycket för en bra dag, creds till alla som har arrangerat och varit inblandade i denna träff.

"Någon härifrån?

BMW stoppad i 234 km/tim
Mantorp
En BMW på väg från Göteborg till Mantorp körde vansinnigt fort - 234 kilometer i timmen - när den stoppades på E4 vid halvelvatiden på lördagen.
– Nu har föraren inget körkort kvar, säger oland Carlson som är vakthavande befäl vid Östgötapolisen.

En polispatrull fick syn på bilen och en annan kunde sedan mäta upp hastigheten med laser, innan bilen stoppades strax före Mantorp.

– Det är den snabbaste fortkörningen hittills i år, säger Roland Carlson."

Det var en svart Bmw 750,stod senare parkerad på Mantorp.

ja
190
jalpina
Alpina B10 Bi-Turbo -92
AlpinaCS #004
Player:

Javisst det var vi det! :-)

Såg själv på hemvägen en vit M3 med vit vinge (E30?) runt Alvik trakterna när jag körde genom där på hemvägen igen. Finfin!

På väg till Mantorp när vi låg och cruisade i sedvanlig motorvägshastighet blev vi rätt omkörda av en 2000II Touring(?) eller något liknande, det roliga var att föraren hade stora röda hörselskydd på sig!

WAN:

Var det du som ställe upp en svart B12-optik 750:a nära Alpinaklubbens tält? hursomhelst den såg mycket fin ut.

Mvh,
Johnny
Alpina Club Schweden
Länk

se profil för bilder på pärlan.
Wi
70
Wik
M5 -92B
Var självklart där med m5:an. Lyckades till min egen förvåning ta priset för finaste 5/7 serie. Första gången jag nånsin vinner nåt! Hade räknat med ett par röster men knappast en seger. Fann myket fint och se. Fastnade för en laxgrå italienimporterad 320 med m3 motor.
jalpina:
haha det var nog vi. åkte med min kompis bmw_freaken ner,
efter ett tag blev det jobbigt och lyssna på det höga insugsljudet och vinande diffen. dock hjälpte inte hörselskydden så värst mycket heller =)
jalpina:
haha det var nog vi. åkte med min kompis bmw_freaken ner,
efter ett tag blev det jobbigt och lyssna på det höga insugsljudet och vinande diffen. dock hjälpte inte hörselskydden så värst mycket heller =)
m3
139
m3italia
E30 320is -91
Wik, tackar för komplimangen granitsilver är den! :)
Din E34 M5 var inte dum heller, hade det funnits en klass för finaste motorrum hade du nog slagits med den diamantsvarta M3 E30:n om vinsten!
Grym puts!
He
347
Hellboy
440i GC -18
m3italia:
Jaha, va ruttet. Skulle vara kul och se hur rösterna föll.

Mvh,
Hellboy
Länk
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
jalpina: ja de va min bil du såg.Länk
Visa användare
639
Här kommer det ett par bilder...

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

jalpina: det var jag som satt med dom stora röda hörselskydden, mottroz satt brevid mig fast hade inte lika snygga hörselskydd :)

bilen är en vanlig 2000 touring fast "lite vässad"...skicka ett mail om du vill veta mer så slipper vi förstöra tråden!

MVH
Johan K
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Trevligt med bilder FZ4:an !
Visa användare
639
Hobbe Z4: Ja tyvärr inte så många (dålig humör :S), men alltid nåt ;), Hobbe var du där? tyckte inte jag såg dig ialf varken på banan eller utanför :(, Hade varit kul att se en z4 på banan...

Tänkte väl passa på att tacka dem som röstade fram min bil till finast i 3-serie klassen, det var skapligt oväntat men skoj =)

Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
FZ4:an,

Jag var arrangör och sprang omkring som en skållad råtta.
Bankörning blev det först tid för kl. 15-17.

Tog du inga foto på BMW:s båda Z4M pressbilar ?
Da
256
Davici
BMW 745 e65
Trevligt med bilder z4:an , ännu trevligare att även min bil fastnat på bild i din kamera.. :D
Tycker det var extremt dåligt med e38:or , 4 st ? :(

Visa användare
10
Lena Persson
318is -90
320iM -87
2002tii Luxus -75
Jag sitter på samtliga resultat från röstningen samt konbanekörningen. Hur detaljerat är ni intresserade av att jag redogör för dem?

Freude am fahren!
///Lena

BMWCS #3461
BMWSC #269
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Det vore väl intressant om du kunde skriva
1:a 2:a och 3:e prisvinnaren i respektive klass?

Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Tillägg:

D.v.s de som hade flest röster och inte de som vann p.g.a att någon blev diskad för att de åkte tidigare. =)

Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk
Visa användare
10
Lena Persson
318is -90
320iM -87
2002tii Luxus -75
Herr Gaspedal: Absolut, inga problem. Men det jag tänkte på var snarare om det räcker med regnr, eller om det ska vara antal röster, namn, modell, årsmodell, färg, ort osv...

Freude am fahren!
///Lena

BMWCS #3461
BMWSC #269
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.