|
Sida 10 av 12
|
|
|---|---|
|
Kommer. Vädret ser ju ut att bli kanon dessutom |
|
|
Någon från runt Växjö som vill köra följe dit? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Hallå alla nattsuddare, eller sjusovare som inte kommer iväg för än senare. Tyvärr så måste jag meddela att MrCarbon/Loaded har lämnat återbud i sista sekund. Efter en lång förlossning har Anders blivit far till en liten "raceförare" i dag och blivit tvungen att omprioritera. Ett stort Grattis! Med lite tur får han i väg några av de bilar som var tänkta att stå i hans monter, men det återstår väl att se. För den som ändå är intresserad av kolfiber delar/detaljer så har vi ju SCE (Wounderbaum Micke) på träffen som gärna berättar mer. Eller så går det bra att kontakta MrCarbon direkt. Jag vill också passa på att att tacka några personer som varit till stor hjälp inför denna träff, Krille och Lena (-02 fanatiker). Utan er hjälp hade vi inte varit vart vi är i dag. Det samma gäller samtliga inblandade i BMW Sport Club (Måns och Lars-Åke) samt från BMW Club Schweden (Benjamin) och säkert många fler inblandade. Nu är det bara några timmar kvar, så sov gott så ses vi i morgon. Z3MPOWER |
|
|
300+jag kör förbi hemköp vid högstorp vid kvart ö 6 på morgonen vi kan träffas där runt den tiden?! jag kopplar ner för idag om 5 min men jag stannar där imorgon och se ifall du sett meddelandet. Det börjar närmar sig nu :-) Mpower |
|
|
Vilken dag det var! Bra väder, trevliga människor och massor av vackra kärror! En dag i BMW-heaven helt klart! Ser redan fram emot nästa träff. Frågan då, vilka var där med sina kärror? :-) Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk se profil för bilder på pärlan. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag var där med M635:an såklart!! MVH Patrik Min älskling Länk |
|
Jag var där. Men det gick mest runt, på banan :) Vad som händer på Ringen, stannar på Ringen. |
|
|
Tack för en fin träff med ett bra arrangemang!! |
|
|
Tack ni alla som arrangerat denna superba dag! Allt var toppen! Bmw-cup hade några rafflande fajter och även bankörningen gav en hel del kul och spännande uppgörelser. Mycket fina bilar! Tyvärr kom inte oldtimersektionens bilar och jag var själv där med min E30-cab. Dock fanns det många M3:or och Alpinor att njuta av! T.o.m vädret var underbart! |
|
|
jalpina: Jag körde om dig och den silverfärgade cabben straxt efter alvik kl 0630 i morse, Var det du? Ps. Båda bilarna var mycket läckra. |
|
|
Någon härifrån? BMW stoppad i 234 km/tim Mantorp En BMW på väg från Göteborg till Mantorp körde vansinnigt fort - 234 kilometer i timmen - när den stoppades på E4 vid halvelvatiden på lördagen. – Nu har föraren inget körkort kvar, säger oland Carlson som är vakthavande befäl vid Östgötapolisen. En polispatrull fick syn på bilen och en annan kunde sedan mäta upp hastigheten med laser, innan bilen stoppades strax före Mantorp. – Det är den snabbaste fortkörningen hittills i år, säger Roland Carlson. |
|
|
Får tacka för en mycket trevlig träff. Vädret var ju perfekt dessutom. 234.. inte illa =) |
|
|
Var där utan bil. Åkte med Johnny i B12:an -återigen tack för skjutsen! Visst var det en trevlig dag. Tack alla ni som var där och såg till att den blev det den blev :) mvh Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
Tack till alla som kom och alla som arrangerade, klockrent väder blev det också. Synd att prisutdelningen låg så sent så att 90% redan hade åkt hem, jaja jag får väl vara glad som fick ett pris istället för dom som hade åkt :) |
|
|
Ni som fotade, länka gärna till era bilder här i tråden! Mina bilder kommer upp imorgon... |
|
|
jag var där med min E3 i mån om att representera Oldtimer...men men vi var ju lätt räknade... vart stod det om han killen som körde för fort... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Henrik.A: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| I was dear.Länk | |
|
m3italia: Blev bilarna som lämnade området innan 17:00 diskvalificerade? Mvh, Hellboy Länk |
|
| Nej vinnarnas reg nr. ropades up och om inte ägaren var där gick priset till 2:an eller vem som nu var kvar. Till sist lottades priserna ut till dom som hade röstat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.