|
|
|
|---|---|
|
hej , har fått tag i ett komplett fjäderben (utan edc) till min 730 , den har just nu edc , men dämparna är totalt slut ,kan jag byta ut det jag har nu mot det andra som jag har fått tag i utan edc??? , det jag har fått tag i är till en exakt likadan bil fast utan edc skulle vara väldigt tacksam för svar mvh christofer Kryddan | |
| Man brukar inte bytta ett, utan parvis.. borde passa i övrigt.. | |
|
hejsan , jo såg nu att jag var lite otydlig i annonsen , jag har fått tag på komplett fjäderben utan edc på bäde vänster och höger sida , så ska byta båda var bara inte säker om det skulle gå , så du tror det går utan problem att byta från edc till utan? tack för svaret! mvh christofer Kryddan |
|
|
de var inga bekymmer på min förra 750iAL 91a dock kan nog checkkontrollen varna "EDC nicht aktiv" eller liknande felmedelande BMW CS #5139 |
|
|
hejs , tack för svaret , jamen då funkar det nog säkert , ska köpa bilen av en släkting han är less den och så har han tummen mitt i handen , jag skulle få bilen för 5000:- , det kan man kalla superpris , en liten buckla på bakdörren + då dåliga stötdämpare fram , annars är den väldigt fin , dubbelglas i rutorna , vitt skinn , 20.000 mil m.m =) mvh christofer Kryddan |
|
| Om bilen är fräsch i övrigt (som du skrev) hade inte jag tvekat att slanta upp för riktiga EDC fram när inköpspriset är futtiga FEMtusen... | |
|
nä iofs skulle man juh faktiskt satsa på original , den blir juh billig ändå , men jag får se hur jag gör , jag har inte tänkt ha kvar bilen själv , de blir nog och repa och försöka sälja vidare... mvh christofer Kryddan |
|
| seriös inställning! | |
|
hej , nä de var lite oseriöst kanske och fundera på dämapre utan edc , men nu har jag köpt edc dämpare , kändes lite sniket att inte köpa dämpare som hör till bilen original , men nu vart de original dämpare , och det ångra jag inte =) mvh christofer Kryddan |
|
| kul o höra att det blev orginal | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.