|
|
|
|---|---|
milew |
Tjena grabbar. tänkte höra om någon av er härute har varit och kollat in denna bil: Länk Tänkte åka och kolla på den imorron kanske,, men det vore bra att veta lite innan ifall att någon vet nått om den. Sen skulle det vara bra om ni kanske kunde ge mig lite tips på vad jag ska tänka på när jag väl står där och tittar på den!! MVH Micke |
| Kolla eventuellt glapp mellen främre kardan och fördelningslåda. Finns det märkbart glapp är splines slitna. Är det bara axeln så är det överkomligt, är det splines i lådan som är slut så är det mera jobb... | |
|
Ser att det är en automat du är intresserad av - och det är helt rätt! Till skillnad från de manuella versionerna så har IX-automaterna samma utväxling som de vanliga bakhuksdrivna automaterna vilket medför ett behagligt varvtal på ca. 2000rpm vid 100km/h. Manuella IX har annan utväxling och ligger nästan 3000rpm vid 100km/h, snacka om skillnad! Det som strular mest är nog de dubbla takluckorna, undvik använda den med is på taket - då kan den paja, förutom det är rost alltid allvarligt. Måste säga att jag vart sugen på den själv... Farthållare, dragkrok och strålkastarspolning är inte direkt vanligt på E34, lacken verkar fin och priset rätt! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.