|
|
|
|---|---|
|
Det är alltså INTE MIN bil! Den förra tråden blev raderad :/ BMW e46 328i sedan -99 Silver 15800 mil -Nybes. 0501 utan anmärkning -Importerad 200501 -Komplett ifylld servicebok -Immobilizer -Navigation -Sportstolar i halvläder (svart) -Sportratt (multifunktionsratt) -Sportchassi -ACC -Färddator, Farthållare -16" alu sommar,16" Alu Vinter, båda bmw orginal fälgar Länk till annonsen: Länk | |
|
Tycker den ligger helrätt i pris, nästan snäppet på billig men antar att e46 rasat rejält kanske. Utrustningen var det ju inget fel på heller, har ju det mesta. Jag skulle vara lite extra försiktig med denna bil, för den verkar fin och ingen säljare vill skänka bort sina saker. Dock känns det bra att annonsen ser ok ut och han inte heter "bmw" eller liknande. Stort + att den är servad på bmw. Efter en grundlig koll på historiken och ev. samtal med tidigare ägare angående miltal samt ett m-test om man inte är så teknisk av sig så är ~ 100" ett väldigt bra pris tycker jag under förutsättning att allting är grönt & ingen rost förekommer på bilen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.