|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Lillsund: hehe nej självklart menade jag inte allvar att vi skulle ta ut dubbdäcken.. det var självklart ironiskt menat. Man vill ju inte förstöra dom få plättar med bra asfalt som fortfarande finns kvar i sverige! :-) /Magnus www.snajdarn.se |
|
|
Hej på er!Har det kommit någon mer info än?Behövde man vara medlem innan man fick hänga med på licensen?Jag har nämligen inte fått någon bekräftelse än och som jag förstog så betalar man 1250 kr och får licenskurs och medlemskap. Fast jag kan ha missat något... Mpower |
|
|
Medlemskap i BMW SC löser du före eller efter att du har tagit licensen. För att lösa ut licensen så måste du vara medlem i en SBF-ansluten klubb, vilken du är medlem i spelar ingen roll.. Licenskursen är således fristående från BMW SC. /Anton |
|
|
Citerar från bmwcs forum där inbjudan ligger "Observera att kursen är en heldag samt att vi i priset bakat in ett medlemsskap i BMW Sport Club för 2006." Är det inte bättre att vi för diskutioner ang bmwcs/bmwsc evenemang på klubbens forum än här? |
|
|
Oops. Ber om ursäkt för mitt felaktiga svar här ovan. Att ta diskussionen på rätt forum är egentligen självklart, speciellt om nu BMW SC är "delaktiga" i kursen. /Anton |
|
|
Licenskursen inkl. medlemskap (basmedlemskap) i BMW Sport Club som skrevs ovan. Att ha en levande tråd även på Autopower är ett bra sätt att nå nya nyfikna personer. Övriga forum brukar användas främst av redan inbitna bankörningsentusiaster: ) |
|
|
Hobbe Z4: jag har mailat med kursledaren och han hade missat mig på listan!Men nu har jag all info jag behöver om körningen :-) För mig var tråden avgörande för att jag skulle veta om licenskörningen nästa helg, tackar för den. Mpower |
|
|
Ja att tipsa om evenemang osv är ju bra att göra på fler ställen än klubbforumet. Men man kanske bör hänvisa intresserade till ett ställe för att få ut all information osv på ett bra och tydligt sätt? /Anton |
|
|
Anton, Det finns en länk i första inlägget. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Sista anmälningsdag fredagen 24/3. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Kan tyvärr inte medverka, har tvingats till jobb, på Stockholms Bilsalong, hela helgen (och nästan hela veckan) :-( Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle, Du hinner väl fram och tillbaka under lunchrasten, eller planerar du och Olof att tömma Stockholms weisswurstlager ? :) |
|
|
Jahå,då närmar det sig, och jag är optimist när det gäller väder osv men vad tror ni blir det någon körning finns det någon upptatering på vädret i linköpingstrakten? Mpower |
|
|
betan: Länk |
|
|
Just nu håller snön på att försvinna på gatorna i Linköping. Hur det ser ut på Sviestadbanan vet jag inte. Det är plusgrader och regn så det tar ganska hårt på snön just nu. Racerbilen: Länk |
|
|
Nice, så länge banan är utan snö så funkar det ok.Sen är det plus hela veckan ochså :-) Mpower |
|
| På lördag är det dags ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.