|
|
|
|---|---|
|
Hur f_n kommer jag in i bilen ?? Det är slut på ström, så jag måste upp med huven... Men hur får jag upp den om jag inte kommer in i bilen? Går det att komma åt huvlåset utifrån? Jag trodde dörrlåstet var mekaninskt, men tydligen går även de på ström!! SNÄLLA HJÄLP MIG !! Det är akut!! Larmet går med jämna mellanrum!! // Einarsson | |
|
Håll ut handtaget samtidigt som du vrider på nyckeln, går rätt trögt har jag för mig... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Eller också har jag fel...Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| Det ska gå att iaf nödöppna passagerardörren, lyft försiktigt på handtaget o vrid nyckeln. Du ska då känna ett läge då det ska gå att få upp låset. Det fungerade dock inte alls för mig Du kommer dock alltid in i bagageutrymmet, koppla sen ström på bakljuset så så du får nog kräm att driva runt c-låset. Vågar du inte strömlösningen så kan du göra som jag och pilla upp huvlåset mha en lång krokförsedd pinne genom skidluckan. | |
|
Tack för snabba svar!! Jag provade nödöppningsmetoden, men funkade inte! Men på nått sett så fick jag centrallåsmotorn att sakkta börja röra sig, välidigt lite störm så han orkade inte öppna dörrarna men jag bankade lite försiktigt åvanför låsen och då orkade han låsa upp dörren!! Så tillslut fick jag upp den!! Men än en gång, tack för snabba svar !!! // Einarsson |
|
|
Greenberg: Jag tror inte du kan koppla ström på bakljuset för kretsen är ju bruten då ljuset inte är tillslaget däremot funkar det att koppla ström på bagagerumsbelysningen, den har ju alltid matning då luckan är öppen. / Peps |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.