|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har testat Länk ? En plastlins över registreringsskylten låter ju inte lika fult som att ha en skyltkeps. Någon som har köpt en sådan här och testat? //Stenback | |
| Har du kollat i de två trådar som finns om tullarna? DEn ena handlar om civil olydnad och den andra om hur vi skall värna oss.. där kanske någon skrivit ngt.. | |
|
600 spänn för lite film för skyltarna fram och bak. Ja säger då det :) Deras kost ligger väl på 20 kr på sin absoluta höjd. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
T: Jag sökte på "fotostopp" samt gjorde en sökning på "potatisgris" (sidan som säljer), fick inga träffar på något av det. //Stenback |
|
|
Menade inte ordagrant utan att du skulle kolla på de trådarna, där kanske någon skrivit om samma sak men inte skrivit ordet "fotostopp" eller "potatisgris" vet att det skrivits om kepsar och annat för att slippa betala Ha en fin.. T |
|
| Vore ju klockrent om detta fungerar, funderar starkt på att beställa detta! | |
|
Wendtan: Allt går att sälja med "rätt teknik" och så även plastfilm:) Ibland Funderar jag dock över vad produktionskostnaden för t.ex. en M-front till E46 som kostar sköna tusenlappar är. Förmodligen mår man bäst av att inget veta... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| "förr" hade man ibland en skärm över datamonitorn med en form av raster i för att inte obehöriga skulle kunna läsa känslig info, tex sjukjournaler, försäkringskassa mm. Det gick bara att läsa av den som satt rakt framför monitorn. En sådan kunde fungera på samma sätt. Borde ju ligga en del såna och skräpa på kontorsförråd runtom i landet... | |
|
Andersson_CSI: "Det man inte vet tar man ingen skada av" Någon som vet om det går att köpa dessa "plastfilmer" nån annanstans än från potatisgris? Alltså där dom inte kostar 600 utan kanske 600 ÖRE? |
|
|
T: Joda jag har skummat igenom de trådarna också, men nu var jag intresserad av just den här produkten. mageng: De finns fortfarande att få tag på nya, tyvärr är de rätt dyra. Den billigast hos Dustin: Länk går på 719 kr. Men att få tag på en begagnad vore ju fin fint. En kollega på jobbet har sett denna Fotostopp lins live på en bil, han sa att det var inge vidare snyggt. Vore bra med fler bilder så man kan bilda sig en egen uppfattning innan man beställer. //Stenback |
|
|
e34briliant: kunde inte sagt det bättre själv:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.