|
|
|
|---|---|
|
Vad kan denna vara värd ca? 323 Sedan E46 7700 mil Import Mörkgrå metallic / laxgrå (?) M Sportpaket, M Aerodynamikpaket, Sportstolar Tyg / Mocca Stolsvärme Dator PDC Sidoairbags "kolfiber paneler" Elhissar runt om Mittarmstöd M Motorsportfälgar med 245 bak 225 fram Elektrisk Rollo Aut avbländ backspegel Genomlastsystem Original larm Servicebok Mycket fint skick! Värde? | |
|
Är det eftermonterat M-paket eller är det "lilla" m-paketet som fanns som tillval -00 på E46:an? Antar att det är det lilla m-paketet (orig.monterat) eftersom du har sportstolar i tyg/mocca. M Sportpaket fanns inte som orig. tillval på 323:an nämligen.... /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
(När jag skrev M Sportpaket så menade jag M Sportpaket II) /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
| Den har den lite rundare fronten med infällda runda dimljus, sportstolar, kolfiberpanlerna etc..+ ///M sport fälgarna | |
|
Det låter som m-sportpaket generation 1. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jo, men värdet på denna ca? :-) Om man kan få loss bilen för 100.000:- så verkar det vara ett klipp tycker jag? |
|
|
Låter som ett klipp, men kolla miltalet... Mr C |
|
| Årsmodell? | |
|
Sorry, man kan börja med att läsa rubriken!! Jag tycker 100kkr låter som ett bra pris. Kolla bara så miltalet stämmer! |
|
|
Jaken: läs rubriken. Min gissning är att 90-95 kkr är skäligt om allt är på plats. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Bilen är extremt fin i skicket, ovanlig färg också... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.