AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
8.950

Sanslös E38

Sida 2 av 3
dvs. om du syftade på den senare

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Helga
Tycker att den blå slår den lila med hästlängder. Begriper inte hur man kan gilla lila som färg på en vacker bil.

//Helga
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Den lila inredningen var lite för mkt för min smak..
Bagageutrymmet på den lila var lite porrig. Rätt kul faktiskt. :) Jag har själv haft en lila bil, men jag föredrar nog den Atlantis blåa eller vad den nu hette. ;)
Scheckheft: Trodde du gillade imolaröda E38:or med sportpaket :)

----
Rasen nicht reisen
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
En sådan där träratt SKA jag bara ha. Nån som vet var man kan köpa? Den är ju fasligt dyr på BMW...

Wilhelm Svenselius
Scheckheft
Hej
Jack: helst Imola, men hur stor är chansen att ramla över en sådan vid rätt tillfälle. Och nu är det inte rätt tillfälle. Tänkte på den hos Braunroth som nu är såld.

Mvh
Scheckheft
Jag minns en imola som var 4 sale i USA härom året, den hade dessutom svarta konturstolar med röd piping och svarta träpaneler. Mycket udda...

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Jo
1.561
Johan_S
520d xdrive touring -15
Alltså den individual blåa alpinan med m-chassi !!! *MUMS* ...offra vänstra handen för den?
e1
183
e12
F10 520D
Alpina B3 3.0
Audi A4 Allroad
Hmm trøttna på på atlantisblå?Knappast.Fattar inte att ni kan rekonmandera orientblå i mot denna unika/snygga,orientblå ser man ju 20 gånger om dan på e39-46,mørkeblått=gubbvarning!ja,ja smaken som baken osv osv.

Richard Channing hade snygg bil
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Snälla, SNÄLLA - SLUTA! Jag arbetar aktivt med att tänka bort alla tankar om att köpa en E38 och så börjar ni skicka alla dessa länkar. Suck ...dreggel ... :P
E38B12

Riktig snygg bil.............= )

sw
den här var heller inte dålig...kolla bara utrustningen i baksätet
Länk
Scheckheft
Hej
Vad ska man med en video till 2006? Denna har samma utrustning:
Länk
Vissa saker tycker jag är helt överflödiga i en E38, VHS tillhör en av de. Jag menar en teknik som infördes 1976 i en bil från 2000-talet - nej tack.

Mvh
Scheckheft
Här finns några fina e38or att vila ögonen på. Några lite för "hottade" för min smaka dock.
Länk

----
Rasen nicht reisen
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Scheckheft: Vad tycker du mer är helt överflödigt i en E38? Lite nyfiken på vad en kännare som du tycker. Själv så funderar jag på om jag skall byta e46:an mot en E38, och kikar på vad som i så fall "skall" vara med på listan. För en E38:a måste ha lite godis. Det hör liksom till.
Jag vill ha en ny 760iL med Betamax i baksätet ;)

Den silvriga var förresten snygg, bra pris känns det som.
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Mycket läcker kärra!!
Men för de pengarna han begär,får man ju en svensksåld E39 M5 99-00 med samma mil på mätaren!
Skulle nog hellre köpa en sån om jag tillät ekonomin att räcka.;-)
MVH Patrik
Scheckheft
Hej
Mixtus: saker jag skulle kunna vara utan:
* ACC (aktiv hastighetsreglering)
* kylskåp
* träratt
* tfn i bakre mittarmstödet
* RDC
* Rökarpaketet
* Funkuhr (funkar ändå inte här uppe)
* video
* TV skärm bak (monterat mellan framsäten)
Sedan håller jag med att en E38 ska ha lite godis. Min svarta 740 tyckte jag hade det mesta som behövdes.

Mvh
Scheckheft
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Intressant - tack för svar. Är i stort sett överens med dig, men jag en kort fråga angående ACC: har du kört något exemplar med denna utrustning? Jag har också svårt att se att det skall vara så bra här i Sverige. Kan dock tänka mig att det är bra i Tyskland under längre resor.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.