|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Här har vi en vagn för oss sanna E38-entusiaster. En orgie i BMW Individual :) Länk MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit | |
|
Underbart cool:) Den ovanliga färgen och utrustningen tror jag dock inte räcker för att man ska få 300.000 för en 6 år gammal E38 som vill äta upp shells tankbil tull frukost.:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
"till frukost" /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tyvärr 250 tkr max till rätt köpare känns det som. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Hade jag 250.000:- över...hade jag köpt den på stört :-)))) Soppaförbrukningen på en dylik vagn anser jag vara egal...den kör jag ändå. (o äter falukorv o makaroner tillsammans med "Paap") :oD BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
helt underbar bil.. förbrukningen hade jag nog inte heller klagat på... däremot priset... spännande att veta vad han får i slutändan... BMW CS #5139 |
|
| Hundra papp för dyr för att bli såld... För gammal för dom med kulor att avvara. Och för ny för att samlas på. Kul bil i vilket fall. | |
| grymmt snygg...vad är det för färg?? collt med tv och dvd bak och massa benutrymme :D... hel rätt färgkombination... hoppas att samma bil är till salu om nåra år då man kanske har råd :D | |
|
Stånk, stön, njut... Den skulle man kunna leva med. /Fredrik |
|
|
Nej jag hade förmodligen inte stört mig på förb. i en sån bil men det ger nog inget plus i kanten hos en "vanlig" bilköpare:) Jerry: Färgen är Atlantis blå metallic precis som det står. Om jag inte minns fel har BMW Solna haft en 325 E46 till salu i den färgen, speciellt vanlig är den iaf inte. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
Scheckheft |
Hej Snygg visst, frågan är när man till slut ledsnar på denna kombination. Mer elegant enligt mig är denna variant: Länk Nachtblau med Nappaläder champagne. Ingår i Highline serien. Angående priset: på tok för dyrt. som PowerMac skriver kanske 100tkr för dyrt. Hos Schwaig i Tyskland finns denna eleganta 750 Individual från 99 för 13999 Euro: Länk Prissänkt från 15000 Euro. det går säkert att få ner den några hundra till. Perfekt utrustning: Orientblå, Shadow-Line, Fondorientierte Ausstattung och ej Lang. Fan, risken är att man trillar dit igen när man ser en sådan skönhet ;) Mvh Scheckheft |
| Vadå någon kryssade i allt som fanns :) Riktigt nice men som ni andra ocksås äger för dyr för sin ålder. Säkert helt underbar men inte för de pengarna :) | |
| Lekker bil, ikkje min favorittfarge på interiøret men drømmebilen. Liker bedre grått interiør. Synd at den er i feil land. Import til Norge medfører ca 420000 i ekstra avgifter. Og dere syns den er dyr i Sverige, stakkars. | |
|
Scheckheft, Håller med om att den är lite in-your-face, Nachtblau hade även varit mitt val. Den perfekta E38an är dock långt ifrån blå - här är min personliga favorit och dröm som är perfekt på alla punkter i mina ögon, dock högerstyrd. Länk MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
Scheckheft |
Nice :) Mvh Scheckheft |
|
E38B12, Vackrare än så kan det nog inte bli!!!!! MUMS! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Mycket fin bil,tycker att man nog kan ge det uppgivna priset,ang bensinförbrukningen så köper man inte en v12 för att åka billigt,då kan man väl köpa en polo istället.Förövrigt så är bmws v12a snål om man kontrar den mot min mb a.. | |
| e38b12...ja den var ju mkt snyggare men vita blinkers hade itne suttit fel | |
|
Är den absolut fullsmetad med allt man kunde beställa den e38b12 länka till? Den e gööösnygg! Mvh Dragolito |
|
| Den här var ju också fin Länk | |
|
Dragolito, Den är inte långmodell (thank god) i övrigt är den ganska matad :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.