|
|
|
|---|---|
|
hej , är spekulant på en 94:as e32 730ia , men den gick ej igenom besiktningen , stötdämparverkan fram otillräcklig sa besiktningen , nu till min fråga , de är juh nå edc dämpare tydligen , han hade fått pris på 25.000 för nya sånna dämpare + arbete , måste man ha sånna dämpare kan man inte konvertera på ett enkelt sätt till vanliga billiga dämpare?? , och så sa han att han var tvungen att ha cupefläkten på max hela tiden , fläkten gick ibland och ibland inte , vad kan de va för fel? tack på förhand mvh christofer Kryddan | |
|
köp bättre beg. kompletta fjäderben på skroten och montera.. de billigaste och enklaste.. annars kan man riva bord EDC:n och montera dit vanliga dämpare, men de är mkt mer jobb.. BMW CS #5139 |
|
|
tack ska du ha , jag har för mig att han hade kollat runt på alla skrotar men ej fått tag i nått beggat fjäderben , men jag ska kolla runt , men de andra alternativet är det jättekomplicerat? , för att de är otroligt rätt pris på bilen skulle gärnaq vilja ha den , men inte om man måste byta dämpare för 20.000 mvh christofer Kryddan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.