|
|
|
|---|---|
|
NÅn som har e60 med m-optik? Noterade att samma fälgar finns ju till e46 med m-optik, tog fantasierna slut hos bmw? Fälgarna är fina i sig, men dom passar inte till den bilen, tyvärr... | |
|
Tyckte dom du först "de fälgarna passar inte alls på E60/E61", men efterhand som man ser fler och fler M-kitade E60/E61, desto bättre passar de in. Nu har det gått så långt att jag tycker att de är mycket snyggare på E60/E61 än på E46! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Håller med Kalle, Ibörjan tyckte jag det såg det riktigt dåligt ut men nu sitter dom bättre på E60/61 än på E46. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tyvärr, kan jag inte hålla med. m5 fälgarna skulle va något till M-optiken. Nåja |
|
|
135M är en E46 fälg PUNKT De är som att sätta M3E46 fälgar på en E39. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: Tyvärr har du fel denna gången:) Att sätta M3E46 fälgar på E39 och även på E36 är hemsk men det är det inte med 135M på E60. Rent generellt är jag emot att "flytta" fälgar mellan olika karosser men det finns några undantag och detta är ett av dem. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Dom fyller inte ut riktigt, jag vet inte, ser inte ut som om dom passar Jag o Wendtan håller ihop i vått o torrt =)) |
|
|
Tycker de passar asbra både på E46 & E60, men det är trots allt "en E46 fälg" :-) Kärran Länk Länk |
|
|
Andersson: Det finns inget rätt o fel i smak :) Jag tycker att E60s linjer tillsammans med M135 ser hemskt ut. Det finns flera apsnygga 18" fälgar till E60 som de kunde valt istället. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Jag tycker också att 135M passar bättre på e46 än e60-61.Dem fylleri nte ut hela bilen..Det är nåt som fattas känns det som. | |
|
wendtan: Det är något du måste fått om bakfoten, självklart finns det rätt och fel när det gäller smak:)))) Jag kan väl sträcka mig så längt så att jag säger att visst finns det en hel del fälgar som ser bättre ut på e60/61 men bara för det ser inte 135M fel ut på 5an. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.