|
|
|
|---|---|
|
Måste byta bak på bilen. Har inte möjlighet att byta själv så vet någon nån som kan eller billig verkstad? Är inte så köpkraftig nu men bilen vill ha nya bussningar bak ändå :) Anyone frågas kom?! | |
|
jwr i tyresö rekommenderas |
|
| jwr is no more. De är inte heller billiga. BMW själva vill ha 5000kr+ för jobebt inkl delar :) | |
|
5000?!?!?!?! Ta kontakt med e21-racing här på forumet, han gjorde det på min f.d e32 för ett bra pris, dock så bor han i Gävle så det blir en bit att åka. |
|
| Palla gävle :) Ingen trevlig pajsare som bor närmre? | |
|
Robber! Finns ett ställe i Veddesta som sysslar med både bilar och däck,gör mycket jobb på Bmw.Kostade runt 2000: på min 750. Heter Bildepån. Mvh Dic |
|
| 5000??? Tyckte de sa 1700 när jag frågade på BMW här i Eskilstuna. Lät väldans billigt iaf. | |
|
jo trodde de skoja först. Brukar va skojfriska på BMW i Solna men icke! :( Nästan värt att åka till gävle eller etuna då :) |
|
|
Per Larson Bil & motorteknik i huddinge tog 2000kr för detta jobb på min 535:a för ett par år sen om jag mins rätt. Detta inkluderade material (orginaldelar). ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Fel.. Det var min gamla 528:a, men det gör mindre skillnad då jobbet är detsamma på både e28 och e32. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Ja, kan du ta dig till Gävle så kan jag hjälpa dig. Maila isåfall! ///Magnus |
|
|
Kan än en gång rekommendera Bil&Teknik i Åkersberga. Duktiga och till rimliga priser! mvh Håkan |
|
| Verkar som att det blir byte på fredag. Hittat ett företag som är duktigt och seriöst nu! Samt ligger i sthlm eller på gränsen iaf :) | |
|
Jwr tog ju 1800 kr nyckelfärdigt för en si så där 2 år sedan till en e34???. Mvh Danne |
|
|
Kan också rek. Bil&teknik i Åkersberga. |
|
| Daniel> blir JWR troligtsvis på fredag :) | |
|
He he he,så du kom alltså fram till att dom finns ännu iaf*ler* Gar en polare som jobbar där så jag vart lite paff när du skrev sådär. |
|
| J har väl slutat så de är väl de två andra kilalrna som jobbar där nu. De har ju även bytt namn :) | |
|
Jag rekomenderar inte Bil och Teknik i Åkersberga då de inte kan räkna! JohnC |
|
| Såja bytt nu :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.