AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.067

Z4M priset

BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Såg precis att grundpriset hamnar på 576" Tror ni M3:an spränger 600" vallen eller???

Mvh

Jonas
Det är väl stor risk för det. Åtminstone med den extrautrustning man bör ha.

Keep Your Distance!
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Ja med extrautrustningen hamnar man farligt nära 700tkr. Ska blir spännande att se om SMG blir standard som i M5:an och så kan man nog med säkerhet säga att grundpriset överstiger 600tkr.

Mvh

Jonas
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Jag tror nog på SMG III som standard. Verkar vara en norm för M-bilarna. Jag tror också att man med säkerhet kan säga att M3:an kommer spränga 600,000. Z4M är för högt prissatt måste jag säga.
Håller med Acey, 576.000 kr + (dyr) utr för Z4M Coupé känns väldigt hårt.

Månne (hoppas!) E46 M3 kommer stabilisera sig i värde kanske runt 250.000 kr när nya M3 presenteras om den kommer ligga på minst 600.000 kr i grundpris.
det är väl roadstern som kostar 576 000 o inte coupen.. jag tror att den nya m3:an med lite utrustning lätt hamnar över 700 000kr.. kolla bara på en 330 e90 som med lite grejjer kostar över 500
En M coupé med S54 motor för strax över 200´känns ju då som rena fyndet i relation. undrar hur stor skillnaden i prestanda blir?

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
modano
Prestande mallan ny och gammal modell brukar spela liten roll om man vill ha nytt..
z4m är dessutom rätt så mkt snabbare än z3m runt ringen
Då man kunde köpa en M3 E46 för runt 700` om man valde till det mesta i utrustningsväg så skulle det förvåna mig om M3 E90 blir billigare. Ganska osannolikt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.