|
|
|
|---|---|
|
Såg precis att grundpriset hamnar på 576" Tror ni M3:an spränger 600" vallen eller??? Mvh Jonas | |
|
Det är väl stor risk för det. Åtminstone med den extrautrustning man bör ha. Keep Your Distance! |
|
|
Ja med extrautrustningen hamnar man farligt nära 700tkr. Ska blir spännande att se om SMG blir standard som i M5:an och så kan man nog med säkerhet säga att grundpriset överstiger 600tkr. Mvh Jonas |
|
| Jag tror nog på SMG III som standard. Verkar vara en norm för M-bilarna. Jag tror också att man med säkerhet kan säga att M3:an kommer spränga 600,000. Z4M är för högt prissatt måste jag säga. | |
|
Håller med Acey, 576.000 kr + (dyr) utr för Z4M Coupé känns väldigt hårt. Månne (hoppas!) E46 M3 kommer stabilisera sig i värde kanske runt 250.000 kr när nya M3 presenteras om den kommer ligga på minst 600.000 kr i grundpris. |
|
| det är väl roadstern som kostar 576 000 o inte coupen.. jag tror att den nya m3:an med lite utrustning lätt hamnar över 700 000kr.. kolla bara på en 330 e90 som med lite grejjer kostar över 500 | |
|
En M coupé med S54 motor för strax över 200´känns ju då som rena fyndet i relation. undrar hur stor skillnaden i prestanda blir? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
modano |
Prestande mallan ny och gammal modell brukar spela liten roll om man vill ha nytt.. |
| z4m är dessutom rätt så mkt snabbare än z3m runt ringen | |
| Då man kunde köpa en M3 E46 för runt 700` om man valde till det mesta i utrustningsväg så skulle det förvåna mig om M3 E90 blir billigare. Ganska osannolikt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.