|
|
|
|---|---|
rsarits |
Har problem med dåliga bakvagnsbussningar på min 518 -87. Går de att byta själv? Dyrt? Micke |
|
Jobbigt att byta själv utan rätt verktyg. Här uppe tar de 1320 fast pris för byte inklusive bussningar , och för det priset är det inte värt att byta själv.. MVH David Öfverdahl-Forslöf |
|
|
Bytte mina, de va inte kul fast vi hade tillgång till lyft m.m.... De är värt 1300 kan jag säga om du inte har en go verkstad att va i.. |
|
Hello Nasty |
Lämnade in min bil för att byta detta, 1000kr plus att jobbet var gjort på 20-25min. Ska du göra det själv o aldrig har gjort det så kan du räkna med många timmar o mycket svordommar! MVH/Henrik Kör tills det rasar |
|
Henrik: Var nånstans? Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
|
Visst är det ca 1300kr/sida va??? Eller är det för båda??? //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o Oo=00=oO []=****=[] |
|
|
Kollade pris hos Bil & Motorteknik i Huddinge. 1850 kr för båda sidorna inkl material. Skulle gärna vilja komma billigare undan om möjligt.... Mvh ///Pewe _______________________ BMW E28-registret #157 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.