AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.138

Värde på 525 -93 VANOS

Sida 2 av 2
thunderswede har helt rätt. Feta fronten kom på 518-520-525-M5 som -95 års modell. Däremot hade 530-540 den från början, -93 års modell. Någan kan säkert speca exakt vilken tillverkningsmånad det gäller.

Mvh
/Janne
-:BeeMWe:-
Mmm har för mig att d var 540 som fick den fronten för att skilja sig lite.

Hur går d med försäljningen?

Det stämmer som Jan säger,det var bara v8orna som hade feta fronten fram till 1995.
Roger
Kan ju också vara så att bilen har varit krockad. Och att dom där efter har bytt front till nyare. Jag har nämligen ägt den bilen innan Dannemann :) Tyckte också att det var konstigt att det var den stora fronten när jag köpte den. Men jag tycker att den ser rätt fet ut med dom njurarna. Eller så har dom bara satt ppå den fronten för att dom tyckte den var fetare. Mig vetligen har den inte varit krockad. Inte under tiden jag ägde den i allafall. Lycka till!
Visa användare
442
Dannemann
330ci -01
Jodå, bilen är "såld" för 63'
hm, tycker det är för billigt... men men

Gutte visst är den snygg!
Jag har ägt en M5 -89 kanske är samma bil det oxå...
Jag vet heller inte att den varit krockad, tror inte det... bytte säkert i samband med fälgar, sänkning osv.

//Daniel
Visa användare
442
Dannemann
330ci -01
Jag är lite trög, sent på kvällen... nu är jag med Gutte, tjena!

//Daniel
Tjena Daniel! Har bara haft en jävla otur med din gamla M5a. I Fredags körde jag ner i en håla med framfälgen. Så nu är fälgen helt oval och vägverket verkar inte så pigga på att betala. Har hittat ett par BBS Rc med 255/40/17 runt om. Ska nog köpa dom i helgen. ( som plåster på såren :). Varför ska du sälja min gamla pärla?
Visa användare
442
Dannemann
330ci -01
Enkelt svar:
Jag har ju haft en M5:a! Jag vill ha mer ös igen, trodde det skulle räcka med en snygg bil men icke...

Fan va surt med fälgen, tycker vägverket borde betala!

//Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.