|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Hobbe: Jag vet inte om farsan ska åka någon annanstans med Z:an första maj. Annas kommer vi eller bara jag med den till brostugan. Om han inte ska med men ska ha bilen kanske man kan få med dig hobbe? Annars får jag skrämma era små sexor med V8an istället:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson, Det finns alltid plats för i dig i bagaget. Bara att slå en signal ! |
|
|
Hoppas vädret 1/5 blir som idag! Caspar hoppas 7án fär en lycklig ägare. Själv så skall man åka ny "skåpbil" om en sisådär 6 veckor !! Snyft älsklingen skall säljas. Livet kräver mer utrymme! "Z4 love it" |
|
|
Hihi, ja, nästa gång får ni stå ut med mig istället för Kombi-Kenta.. ;) /Henrik |
|
|
Hmm jag som tänkte att jag skulle hämta upp dig 1 maj och ta en sväng med gubbarna runt ekerö. Vem vet jag är ju snart en snäll kombigubbe så Henrik om vädret tillåter så sliter jag mig nog ifrån båtarna och tar brostugan med omnejd. Kanske skulle passa Zá Henrik ? "Z4 love it" |
|
|
Hobbe: Perfekt!, hör av mig om det blir aktuellt. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Vilken tid träffas vi 1/5 ? | |
|
Mellan 12:00 och 13:00 kanske? Hoppas vädret ifrån syd väst kan vänta till sena eftermiddagen imorgon!! "Z4 love it" |
|
| Vi ses kl. 12 ! | |
|
Trevlig träff, lite kallt dock. det tråkiga för mig var att fabror haffa tyckte om min bil på hemvägen... 124 på 110 väg var för mycket enl honom och man blev av med en lusentapp. jaja det gick ju liiite fortare innan man han se honom.. Vi hörs kanske runt midsommar el. nått. då det är varmare. Eller så får vi se om det blir nått nedåt taberg i jönköping... :-) /PG |
|
|
Hejsan! Kommer det att vara några speciella träffar runt Karlskrona, Blekinge? För det anordnas mycket bilutställningar varje sommar här nere. Tänkte om vi skulle ha en träff i samband med det? Tyvärr kan jag inte köra ända till Mantorp just då, pga tenta i skolan. Nu kommer solen, dags för första vaxningen för året! Johnny |
|
|
BILDER??? Någon som tog några sådana? /Bo-Erik Länk |
|
|
Var det ingen som hade kamera med sig? //Månsson |
|
|
Vad jag såg var det ingen som plåtade. Caspar hade med sin kamera men om det togs några bilder är jag inte säker på. Jag ska höra med honom. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
såg långt upp i denna tråd att en kalender eftersöktes. Kolla den som BMWCS har Länk. En hel del planeras nu i maj, tex Vårrally den 20 och Brostugan förstås den 15e och 29e. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.