|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag kommer nog inte! Men kommer på CS och Halmstadsträffen. /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
ViccoA: Du är förlåten, du har ju liten bit att åka. Vi ses på BMW Spring Break. Z3MPOWER |
|
|
Tjo! Är helt ny i BMW och Z-världen, men det låter som en bra start i mitt nya liv att träffa många och erfarna Z-fans den 1:a maj. Krävs nåt medlemskap eller räcker det med intresse och en Z3:a? När på dan börjar ni, har en 20 mil att åka och med tanke på festen kvällen innan krävs lite planering... /Sven |
|
| Det räcker med intresse och en z3! Har för mig att det brukar vara runt 12:00 vi brukar träffas! Någon som vet mer får väl rätta mig om jag har fel.... | |
|
Äntligen dags. Självklart är man där ! |
|
|
OK! Då dyker det troligtvis upp en mas från Borlänge med en svart z3:a runt 12-draget. Ska bli skoj! Min XJR : Länk Min Z3:a : Länk |
|
|
Jag kommer. "Z4 love it" |
|
|
Givetvis kör vi kl 12 den första maj. Ses där allihopa!! |
|
|
Caspar var länge sedan jag såg dig på forumet? Men du kanske håller till 7 serien vintertid. "Z4 love it" |
|
|
IT'S ALIVE ! Välkommen tillbaka Casparpågen ;) |
|
| om det är nån som har vägen förbi eller åker från jönköping så säg till så kan vi åka en mini karavan upp... =) | |
| halmstad är 29/4 så alla vet:D | |
| Jag kommer tyvärr inte, hinner inte få klart bilen till 1/5. | |
|
Kör vi pizza på Väringen, som vanligt, efter uppsamlingen och en liten tur sedan?? Kenta, Hobbe: Jodå jag lever, tillbringade dock 1½ månad på sjukhuset så jag har varit ganska inaktiv.. 750'n står till försäljning och nej jag hänger inte på 7-forumet, bruksbilar är ingen hobby.. |
|
|
Skall ta ut min bil från vinterdvalan den 1 maj så jag hinner tyvärr inte komma jag heller :( /Bo-Erik Länk |
|
|
Caspar -> Vad ska du ha för sjuan? Är lite intresserad, den såg bra fräsch ut. /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
| Viktor: Vad har du för mailadress? Man får inte ta prisdisk i forumet. | |
|
Caspar, Nytt rejsgodis monterat på bilen lagom till 1/5. Varför ska du sälja 7:an nu ? Vad ska Andersson köra då ? ;) |
|
|
Caspar - viktor@navigationsteknik.se /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
ViccoA, Caspars 7:a är en riktig godbit. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.