|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Är det sedvanlig träff vid Brostugan 1 Maj? Börjar redan bli många träffar i kalendern så skönt om vi kunde planera ihop träffen i så fall! /// Viktor Mer mos till folket | |
|
Varför inte ? Det brukar aldrig krävas några större ursäkter för att ha en Z-träff ;) |
|
|
Det finns planer för en träff första maj. Sen hur stor den blir får vi se... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Glöm inte årets BMW/Z-träff den 5/6 på Mantorp. (I samband med BMWSC banträff). Jag kan inte lova i dag vad som kommer att erbjudas men jag ska ge allt för att det blir bra. Z3MPOWER |
|
|
z3mpower: Givetvis glömms inte Mantorp bort. Brostugan 1 maj är ju en form av tradition. Ser ut som att det blir jag som kommer att hålla i spakarna för 1-maj träffen. Vi får se den som en försmak av Mantorpsträffen:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Låter trevligt! Jag har bokat i kalendern! =) /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Finns alla träffa listade på någon sida eller.? eller är det dax att någon gör en kalender där alla inbokade träffar finns !? ///Z3M Peter |
|
|
Bmwjonsson: Finns vad jag vet ingen sida med alla träffar på. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Lägg in träffarna i kalendern på "min" sajt Länk ! Klicka på Events-menyn och välj "Europe - Sweden events" och därefter "Add event details" nere i vänstra hörnet. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Masten lever !!!! Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Masten: Kommer vi att få se dig i Stockholm/brostugan 1:a maj? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson: Eventuellt, vi får se. 1 maj är ju en måndag i år så det ligger lite illa till. Jag får väl dyka upp som hemlig gäst om inte annat! ;) /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
osmart med en träff en måndag... (dessutom dagen efter sista april, men men) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Svebba: Visst kan det låta osmart men anledningen är att det är en "tradition" att träffen ska äga rum den första maj. Men vem vet kanske blir någon annan dag om intresset är på tok för svagt. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Tjena, Jag är också klart sugen på en träff nu till våren =). Den 1.a maj är dock svårt för mig iår... Helgen efter hade varit klart bättre. Håller ögonen öppna efter vad som händer. /Kristoffer |
|
|
CompactK: Trevligt att du vill komma:) får se vad som händer ang. datum. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Helgen efter passar inte! Stor BMW träff i Halmstad då =) /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
Viktor: Då får man prioritera:) Skämt och sido det kanske inte är någon bra helg då. Får se, det är omöjligt att vara alla till lags tyvärr. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Det diskuteras om att ha en riktig "kick-off" för samtliga BMW fanatiker på Mantorp 6/5. Ev. måste vi då bogsera Brostugan till Mantorp. Mastens så kallade "bil" kan säkert utrustas med dragkrok ; ) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Finns redan :P /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| Så datumet är faställt 6/5? Det blir alltså en bmw allround träff? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.