|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej På bytbil finns denna 740 till salu: Länk Det som gör mig tveksam till bilen är följande: enligt annonsen ska detta vara en 99:a - varför har den då prefaceliftens sidotrösklar? Tittar man på ratten verkar den vara ganska nött. Spaken till eljusteringen av ratten är också av den "gamla sorten", dvs innan faceliften. En dörrlist hänger ner, vi det bakre luftintaget saknas också en list. Diskuterades inte bilen för något år sedan? Är inte själv intresserad av bilen, tänkte bara delge mina tankar kring fordonet. Någon som tittat på bilen och kan ge ett omdöme? Mvh Scheckheft |
|
Nej, nått toppexmplar verkar ju det inte att vara, trotts att det anges så i annonstexten . Skulle tro att detta är en dir. import som kommit in ganska nyligen med tanke på firmans huvudsysselsättning. Front smälld och därmed faceliftad i fram är en tanke som far genom huvudet när man ser den. Var är föresten ryggfickan på höger passagerar stol? Skall det inte sitta ett skrivunderlägg där? Dubbla vanos samt klimakontroll bak (påläst annonsör ;)? Slutklämmen i annostexten "Vi reserverar oss för ev. felskrivningar" känns ganska aktuell i detta fall. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
| Armstödet ser inte heller ut som det gör på min -99 m. facelift. Osar katt lång väg. Billig var den ju inte heller.. | |
| Synd när så fina bilar förstörs........ | |
|
Känns seriöst när ett företag har en hotmail.... Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Länk Ingen bild på förarplatsen längre, det säger väl allt... |
|
|
Öh fronten ser ju nästan photoshoppad ut, ser riktigt risig ut för övrigt. Baksätet ser ju helt slut ut (men det kan bero på ljus/skuggor i bilden). Vart är den Individual förresten?? Jo... Sen när finns 740 E38 med sekventiell låda?? =) Inget reg-nummer får man veta heller.. Skulle vara intressant att se ett FZG brief på den! KAN ju inte vara en -99 ! |
|
| Individual? hm, bortvald cromlist på bakluckan kasnke.. | |
| och dubbla vanos.. | |
| Jag skulle hellre köpa den här Länk | |
| Jack, den verkar helt klart vettigare, 50k billigare dessutom! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.