|
|
|
|---|---|
|
Hej har kollat på Angel eyes på olika styling sidor funderar på om priset dom sätter där om det är per sida eller är det komplett alla fyra... en del står det per/par eller per/sats??? någon som vet är lite sugen på att investera i angeleyes...hur fungerar det med att köpa lösa ringa blir det ett bra resultat?? vill gärna att ni säger era åsikter Bimmer | |
|
Ska du ha Angel eyes så köp riktiga insattser, inte lösa ringar! Jag köpte från realcar (lösa ringar) och för de första ser de förjävligt ut. Sen går dom lätt sönder. Men det e vad jag tycker! // Einarsson |
|
|
OK tack för ditt svar det gör att jag väntar och lägger pengar på riktiga i stället Bimmer |
|
|
Ja, det gör du rätt i!! Blir mycke bättre...!! Lite dyrare, men helt klart snyggare!! // Einarsson |
|
| är lyset bättre i sånna jämfört med original? | |
|
De kan jag tyvärr inte svara på.... har ingen aning!! Men det måste finnas någon här på forumet som har köpt sådana och kan jämföra.... // Einarsson |
|
|
JA man vill ju att dom skall hålla och inte gå sönder bara man monterar dit dem.. vet du om priserna som man ser är per sida på bilen Bimmer |
|
|
Det borde vara till båda sidorna, men maila eller ring till företaget i fråga så får du veta. // Einarsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.