|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har en aning om i runda slängar var det skulle kosta o slänga i en m50b25 istället för en m50b20 i en E36'a? Alltså inte vad BMW skulle ta för jobbet utan bara i runda slängar ung. vad man skulle få betala hos en vanlig mek? | |
|
Är allt komplett så tar jag ca 3000-5000kr ink oljebyte, kylavätskebyte och en del plock. Mvh Mattias |
|
|
3-5.ooo kr hos en vanlig mek? Det låter billigt. Bara att släpa dit bilen och den nya motor! |
|
|
Jo det lät väldigt billigt :) Men nu är det inte direkt aktuellt, jag sitter och försöker bestämma mig för vilken E36'a jag skall äga härnäst... Funderar lite på en 320 med 325 snurra... ville bara orientera mig i vad det skulle kosta... |
|
|
Ja, det är billigt. Bara till att höra av sig när det är dax. Mvh Mattias |
|
|
om du funderar lite på "en 320 med 325 snurra", varför inte fundera ännu mer på en 325:a direkt då??? i´m not driving too fast... ...i´m just flying too low! |
|
|
renoverar du vxllador ocksa?? Behover byta 2ans synkring |
|
|
Hej. Vi renoverar växellådor. Mvh Mattias |
|
| Kostnad for ett byte av synkring? Och vart bor du? | |
|
Skicka iväg ett mejl till mig så ska jga svara på dina frågor. Bor inte så långt ifrån dig. Ca 4-5 mil. Mvh Mattias |
|
| De har fixat nu! | |
E30_320i |
ge mig 5000 så gör jag det till dig! |
|
Tjenis! Du kanske kan sälja din M50B20 till mig? Min e34 mår inte så bra visst... :( ------ Mickey 520i 24v -93 ------ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.