AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.211

M5 -02 vad är detta för exemplar någon som vet? Känns konstig!

bo
20
bobokrull
540ia Touring -01
Jag har kollat på en M5 -02 på BMW i Nyköping. reg nr TMK 905
Mätarställning 5800 mil.
Enl säljaren mycket fin men med stenskott.
I verkligheten var den ok inne i bilen men med sliten skinnklädsel på förarstolen vänster sida vilket verkar vara standard. Är det så eller är alla som jag kollat på körda av en tjockis?
Men sen har vi resten!
Sprucken stötfångare bak, lite smårepor. Hål i plasten under bilen i bilens främre högra hörn.
Många djupa stenskott på huv som dessutom hade lagats mycket slarvigt.
Spoiler fram också utsatt för slitage som om den har varit lite blästrad av partiklar från vägen.
Bilen var inte noggrant rengjord utan lite småskitig.
Jag åkte förbi BMW solna på vägen hem och fick reda på att kopplingen byttes efter 14 månader!!! Vad fan är det, helt sjukt. Bränslemåtare bytt och i augusti 04 upplevdes den som orkesslö men det verkar inte ha åtförts någon åtgärd mot detta.
Naturligtvis så upplyste inte säljaren mig om varken skadorna på bilen eller om den har varit buskörd vilket verkar vara fallet. Priset är 340000.
Jag är mycket tveksam och är tacksam för synpunkter!
A_
639
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
340.000??? Det är sjukt mycket för en M5 även om milen är hyffsat låga. Det är för mycket pengar för den bilen speciellt som du säger att den var risig.
Gör en sökning på bmw.de under gebrauchte automobile.
Där kan du hitta billigare bilar i bättre skick med 1 års europlusgaranti.
Grubbe
Släpp den där och gå vidare. M5 e39 ligger i drivor och säljarna bokstavligen slänger dom efter dig om du ska köpa. Det är bra för oss spekulanter, men surt för dom som handlade för ett år sedan.
ch
62
ch a
M5-00, E92 320i 2008
hej
Denna bil har haft 5 ägare.På 5800 mil blir inte läderklädseln sliten. Sök vidare !

jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Vår M5 har rullat 8750 mil utan minsta tendens till slitet skinn, knappt ens vågit på sittytan.
Ch
75
Chiles
X5 4,4 -04
996 Gt3
"Förresten, för din information, den här bilen har varit buskörd"

Konstigt att han inte upplyste om detta. Det gör väl de flesta säljare.
Har ringt på några bilar där tidigare, dom var mkt dryga på telefon och inte det minsta roade av att hjälpa till, sen när jag frågade om bilarna var rekondade osv svarade han vi inte polerar silverärgade bilar osv!!!
När en beggad bil kostar flera hundra tusen ska den se perfekt ut i lacken oavsett färg tycker jag iaf, SKULLE ALDRIG köpa en bil där efter deras lilla show dom drar varje gång man ringer dit, ang m5an så har jag sett den live den har gått HÅRT kan jag lova er dels på motorvägen när nån körde om mig som en dåre, polaren har sett den komma på sladd flera ggr.
Den som prisatte bilen är nog drömmare !!
Köpa en grisig M5, men en massa skavanker, till ett ÖVERpris, hos en drygbilfirma som nån kört skiten ur NEJ TACK glöm den bilen är mitt råd !!!
Buspelle
Skinnklädseln ska normalt inte vara sliten efter dryga 5000 mil.
Min förarstol är inte märkbart sliten och bilen är körd betydligt mera än den där. Skulle nog glömma den...
En M5:a ÄR byggd för att gå hårt.... man köper inte en sådan bil för att gubbköra. Det viktiga är at service och varmkörning skötts noggrant. Däremot verkar bilen på tok för sliten för de miltalen,
Heh, denna har jag också varit efter..
Han påstod att den var fullutrustad, men när jag frågade om den har aktiva säten och el-gardin bak så sa han att den inte har det.
Jag sa att då är den ju [u]inte[/u] fullutrustad, varpå jag får stjärnsvaret "det är ju upp till den som beställde den från början".
Goddag yxskaft
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.