|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon på detta formidabla forum som möjligtvis vet HUR man justerar dörrarna på en bil? Som jobbar på en skadeverkstad... Jag vet hur allt funkar och så men det måste finas något sett att göra det på ett enklare sett än att gissa sig till placeringen innan man skruvar till alla muttrar (4st). Bilen just denna tråd handlar om är min E34. Har fått till det hyffsat, men inte perfekt. Vad är det smidigaste sättet att centrera dörren på? Dra åt en mutter per gångjärn lite lätt och kolla en skarv i taget? Vad är tricket? DANNE Min bil: Länk | |
|
Vart det klurigt med dörrarna?, ledsen att jag inte kunde hjälpa till men ställer gärna upp efter flytten. //Roger BmwCS #5251 |
|
|
Nejdå. Tar sån tid bara! Måste byta kabelstam och allt på skiten. Bytte båda vänsterdörrarna i går (adjöss till bucklorna :) ) . Höll på från 11.00-03.30... Trodde det skulle gå på en pisskvart. Men man har ju lite komplex för putsen du vet, så fick ju lackrengöra och vaxa me! Problemet är knepet med justeringen. Får väl lämna in det till någon skade firma skulle jag tro. DANNE Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.