|
|
|
|---|---|
|
Jag har en E46 -99 och på bilnyckeln har knappen för att låsa centrallåset slutat fungera.. Vad sjutton kan man göra åt detta? Lagar dom nycklar på verkstan eller måste man byta ut alla lås och nycklar för flera tusenkronor? Erfarenheter och tips tack. Mvh Patrik | |
|
Du kan beställa en ny nyckel på BMW. Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| Nån idé om vad det kan kosta? | |
| Det är kanske bara batteri som ska bytas. | |
| Hade det varit batteriet så hade nog inte dom andra knapparna (låsa upp och bagageluckan) fungerat vilket dom gör. | |
|
Skulle tippa att det kostar ca 1200-1500 kr för en ny nyckel hos BMW. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| en nyckel till min e36 kostar 1350kr,,, funderade på köpa ny för dem gamla var så slitna,,, men tappade suget när det var så satans dyrt för en nyckel. | |
| Du går bara in på en Bmw verkstad och säger att du vill ha en ny nyckel! så beställer dom en åt dig! det sitter transponder i nycklarna nu för tiden så det går inte bara å kopiera en nyckel! Kopierar man en nyckel bara så den passar i tändningslåset startar inte bilen alal fall därför kan bara en aktoriserad verkstad beställa! Inte nyckel firmor! Räkna med en ca 1000kr ! | |
|
något gammal tråd, men den får duga. Har liknande problem med min bil. Bara upplåsning av centrallåset och av bagageluckan fungerar. Att låsa bilen med nyckeln går inte. Riktigt irriterande då det är samma sak med båda nycklarna. Nån som har nån idé vad som kan vara problemet? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.