|
|
|
|---|---|
|
Hallå När jag köpte min bil så var den redan färdig byggd och klar för leverans, så jag fick aldrig välja M stolar. Och jag måste ha det =) gillar inte standard stolarna... På bmw.se när man bygger sin egna bil står det att m stolarna kostar 7300 kr, låter inte det ganska billigt? Eller är det så billigt? Nån som vet vart man kan beställa såna förutom på bmw? Ska det vara svart läder eller rött läder till min safir svarta z4? har nu svart läder (tripel svart) Men tycker det är jävligt snyggt med rött läder till en svart bil, eller vad säger ni? | |
| Njae, du får nog räkna med att det är prisskillnaden mot dina befintliga stolar, plus en saftig del extra som de vill tjäna på reservdelar, gå in och fråga, det är nog bäst. | |
|
Att eftermontera M stolarna blir vansinnigt dyrt. Sist jag kollade hamnade summan runt 30,000 Kr. Det är bättre man gör rätt val från början ;) //Självklart M stolar i min Z4 Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
| Ååh fy ***,, typiskt!! aja man får väl leva med det då =(... Som sagt så var bilen redan färdig byggd och ca 90 000kr billigare än om jag skulle skräddasy exakt samma bil. För att det var en 04 och inte en 05.... | |
|
Bästa tipset är att hålla utkik på skroten. I takt med att Z4orna sjunker i värde så kommer väl fler stylingnarkomaner sätta vinkelsliparna i dem och byta ut sin M-säten mot recaro och liknande. Får man tag på ett par säten av någon som ska styla sin bil handlar det om mindre pengar än på skroten skulle jag tro. /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.