|
|
|
|---|---|
| Är det någon som vet om det finns någon annan list att sätta där regskylter sitter som passar vägverkets "illa" skylt? Det gäller alltså en m3 front till e36 Länk . Jag vet att det är går att sätta den endå men jag är lite pedat och har ett minne av att jag har sett detta tidigare. | |
|
Det finns tydligen en med ett lite mindre urtag för skylt, se: Länk Annars vet jag att jag har sett denna list helt utan urtag för skylt också, men det kanske inte var original. |
|
| Nice, de var just den jag tänkte på. Har sett bilar på träffar som man bara har sett ordet "BMW" på där skylten ska vara. Bara till att höra med sin AF av bmw nu. | |
|
finns som originaldel på bmw, kostar ett par hundringar eller så.. the sky is the limit! |
|
|
Hur pass stämmer priserna som står på realoem.com mot bmw sverige?? Är det bara att räka om med dagens dollar?? |
|
|
Jag beställde en ny sådan till min för ett tag sedan och det tog jag genom BMW. Jag trodde att det va för USA-modellen men det visade sig att det va för "Asien-modellen". Hur som helst så har BMW den och den kostar runt 300kr om jag ej minns fel. Har du precis som jag "turen" att ha den lilla godkända skylten ifrån VV? Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.