|
|
|
|---|---|
|
hej ville bara veta hur ni med öppna filter har fixat avskärmningen en plåt bara eller? funderar på o sätta en skiva längs med motorn på filtersidan tack o hej | |
|
En plåtbit går alldeless utmärkt att använda,eller något annat som tål lite värme... Något som annars är snyggt om man får till de bra är durkplåt. |
|
| Finns färdig avskärmningaratt köpa om man e lite lat.. Jag tillverkade min i galvad plåt på min gammla e36:a det blev kanon. | |
|
Jag är lat =) Var köper man dessa Flayer ? Har bra hittat K&N avskärmningar dom är inte aktuella av vissa anledningar. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Vart hittade du K&N avskärmningarna? Jag har möjlighet att få ett K&N filter gratis och även få det monterat så det lät ju intressant för min del. Bilen: Länk |
|
|
Det var ett helt kit. Kommer inte riktigt ihåg vart jag hittade det. Kommer bara ihåg att det var oförskämt dyrt. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Själv har jag ett K&N filter i org.boxen eftersom jag litar på BMWs tekniker beträffande avskärmningen (tillverkad av svart standard plast). Men jag blir lite nyfiken hur man lyckas få ett "få ett K&N filter gratis och även få det monterat"? :-) |
|
| kolla ebay.de där finns en del även på .com | |
| en del filter tillverkare har som en burk runt filtret, e det de ni menar? | |
|
Haha man har en polare som har ett filter över ;) Bilen: Länk |
|
|
Jag har beställt ett sånt här Länk till min 323Ci från stylabilen,se BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.