|
|
|
|---|---|
|
Hej. Var hos BMW igår och frågade om det fanns överdrag att köpa till min E36 eller M3 E30. Fanns inget... Vad rekommenderar ni för överdrag, Biltema osv? Vilken längde tycker ni man ska ta? Såg att de hade överdrag till nya 1-serien hos BMW. De kostade 1 999 kr. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk | |
|
Jag köpte överdrag till min M3 E30 på BMW, det överdraget var till 3 serie compact. Tyvärr är jag inte riktigt nöjd med det, anledningen till det är att det blev små skav-märken när jag hade på det på Knutstorpsträffen 2004 över natten. Det gick dock att vaxa bort nu syns det ingenting. Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret www.m3e30.se |
|
| Tänkte med köpa på bmw men vill inte ge 2000:- så köpte mitt på harladnyborg för 149:- funkar lika bra, rekomenderar det | |
|
der_meister_: vilken storlek köpte du? /A |
|
|
Jag hade ett orginal från 5 och 7 serien och det passar fint. Ett från tre serien kan bli litet på av vingen. Här är en bild på hur det ser ut Länk //Fredde |
|
|
Jag köpte ett på biltema till min bil, vet i tusan vad de kostade men de var inte sånna priser som bmw tar IAF. Tror jag har storlek M :) 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
|
Jag skulle inte rekommendera att ha ett överdrag på bilen utomhus under lång tid, ioma det blir skavmärken av vinden. Det spelar ingen roll hur fint och mjukt överdraget är, det blir skavmärken ändå. Om plats finns så skulle ett båtöverdrag vara att föredra med en ställning som skyddar från direktkontakt med bilen. // Jögge |
|
|
Jögge38: jag tänkte mest ha det då det snöar som mest, dels för att slippa borsta snö - men framförallt för att minska risken med att plogbilen skottar upp hård snö (jag bor på en hårdtrafikerad gata i sthlm) /A /A |
|
|
någon som testat med ett partytält? funderar på att köra ett på 6x3 meter. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.