|
|
|
|---|---|
|
glider bara sittdynan fram och ryggstödet förljer med? glider HELA framåt eller kan man ställa in den på varje sida? | |
| sittdynan glider framåt och ryggstödet följer med sakta så man får lite halvliggades ställning,man kan ställa in var sida för sig så det är ju delat då . Mvh Morgan Länk | |
|
Baksätet är i tre delar, och det är bara de två yttre fåtöljerna som går att justera. Ryggstödets nederkant följer med, så att ruggstödets lutning ökar. Mittdelen i ryggstödet är fällbart mittarmstöd med skidlucka som tillval. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
aha ok! el, bak, finns bara i L-modellerna? har inte sett nån live därför frågar jag |
|
|
Grannen hade en sån med separata elinställbara säten bak och massor med lull lull. Det var en 750iAL. Tyvärr blev den krashad i försomras. Finns bilder på den i min blog för 320in. ///BMW - Was sonst! |
|
| Ja det är bara på L det är eljusterbara baksäten. | |
|
Även om det bara är L-versionerna som har elsäten bak som standardutrustning, så finns det andra som har det som tillval mrMPOWER |
|
|
Toomas Pahv; Jag säger inte emot dig, det finns en del mycket udda Individualbilar... Dock är det ju inte bara att slänga in dessa säten i en kort modell. Det är andra hål till infästningen fram samt glidskenor, lägre batteri och diverse elkablage mm mm. Naturligtvis förstår jag att det inte är några större problem för en van hemmapulare eller BMW själva att fixa detta! Vill bara veta om du själv har sett det? Själv har jag i vissa "kort" modeller sett att det finns eljusterbara nackstöd, men inte hela sätet? Själva rörelsen stjäl ju i maxläget stort benutrymme i en kort. Bara nyfiken... |
|
| är det ingen som har bilder på baksätet där man ser skillnaden mellan normal och maxläge? | |
|
Enligt tillvalslistan 1993 Länk var elsäten bak standard i 750il, och tillval i 740iL, övriga fanns det inte på. Men det är möjligt att det gick att beställa som individual ändå. Dynan åker fram runt 10 cm, så det kan inte bli mycket plats kvar i en kurz. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
mig veterligen finns inte elsäten bak i kortmodell, vissa kan dock ha elektriska nackstöd.. BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.