|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Priset är ju så högt bara, tänk bara hur mkt staten tjänar på att BMW säljer en fullsmetad 645. Du kanske skulle kunna hitta någon i Tyskland och sedan importera hit och lyfta momsen på nått vänster? På så sätt kanske hamna där strax runt 500 lappar... ? | |
|
Porsche Cayman S... :) "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
Får fundera på det lite Är inte så sugen på att importera från Tyskland, tar jag hellre USA |
|
| på nyabilhuset i ekilstuna finns en 545 med m-paket och massa utrustning för bara 429 000 kr....den skulle ju itne sitta fel | |
|
oj. låter så billigt så man blir lite misstänksam.. Annars finns det en 530d -05 som legat på blocket ett tag i jkpg, verkar som den är riktigt fullutrustad med M-pkt samt svensksåld leasingbil. Tycker den borde kännas väldigt intressant för den som är ute efter något sådant, ligger ju helt rätt i pris iaf. |
|
|
Varför inte en sån här: Länk ? |
|
| om du vill ha en feet bil så varför inte en x5:a med feta älgar :D | |
| om du vill ha en feet bil så varför inte en x5:a med feta fälgar :D | |
|
En x5a skulle ju vara en dröm, men tyvärr så kostar den för mycket att äga, hade min kusin som ägde en sån, han hade den ett år. Sålde den för att han tyckte ägandet va för dyrt. Tror nog jag har bestämt mig för en 530 (nästan) Man vill ju vara kvar i BMW-familjen ett tag till, eller vad säger ni??? |
|
| jo det är som du säger men jag tror att en navigator är ännu dyrare...satsa på en 530 med m-paket...det är en kanonbil | |
|
Japp funderar starkt på det. Har kört en sådan, och det va verkligen en fröjd. Automat va kanon på den oxå. Men jag vill ha en någorlunda utrustad bil, så jag får söka som fasiken, hehe Men Chrysler 300c, va faktiskti inte dum, inte den jag tänkte på ialla fall. Här är en länk: Länk Tycker den såg fräck ut. Snackade med en polare som hade bott i USA, och som hade haft en Navigator, han sa att den drog 2.5 l/mil, schyssta priser med tanke på bensinkostnaderna här i Sverige =)) 530 med m5 fälgar, skulle va något- |
|
|
George K... Vi e mörkhåriga me och vi kör M coupe, Ferrari 348, Ferrari F430 BMW M6 och en krockad Maserati 3200gt. Självklart ska du ha en 645a |
|
|
I know, fina bilar, jättefina. Liten stad, jante, det går inte ihop helt enkelt. Det måste finnas en "gräns" =)) |
|
|
Tjena! Här är en till som har funderat på att sälja sin bil. Så håll utkik alla 318is ägare. Annons kommer nog så småningom. Mvh Anders |
|
|
Dodge Magnum är ju ovanlig.........= ) sw |
|
|
Eller en vässad Ford Lightning med 26" chromfälgar...... Fräck och ovanlig bil som trots att det är en pickup smiskar det mesta vid rödljuset.....Snygg dessutom. sw |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.