AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
577

dörrar från 750 -93ial passar till en 750 89:a ial ?

Visa användare
133
Morgan_
750iAL -89
finns en 93:a ial på euro car parts som ska säljas i delar.är intresserad av dörrarna på den,dubbelglas,rollo i bakdörrarna.passar dom och vad ska man betala ungefär? Länk
Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
Har sett den bilen. Dörrarna är i kanonskick! Det är en Individual som har fått stryka på foten. Själv köpte jag lite andra delar men minns att jag la märke till att plåten var i mycket gott skick...

Tyvärr var Individualhandtagen redan sålda annars hade de suttit på min Highline till sommarn!
Visa användare
133
Morgan_
750iAL -89
ringde till han,han ville ha 500/st.tycker det lät skapligt för dom.ska bara försöka lösa transporten,drygt 50 mil emellan och blir dyrt att skicka förmodligen? eller så åker man ner och passa på och kolla in andra saker :-D Länk
Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
Ta det som en liten helgtripp! Men ring honom först och hör vad han har för godis, han har mängder med delar. Men som sagt ring först, han har alltid tusen järn i elden, så att han säkert är hemma...

Nu tittade jag inte extremt noga på dörrarna i och med att det var andra delar jag köpte men minns att jag tyckte bilen var alldeles för bra för att skrota, såg ingen rost någonstans. Men vxl-lådan var defekt samt att den inte gick på alla cylindrar. tidigare ägare var visst pedant och det är lagt mycket pengar på den vagnen. Det är vad jag vet, resten får du ta med Per.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.