|
|
|
|---|---|
|
Dax för våran årliga vinter pizza. Som vanligt åker vi till Tavelsjö och käkar en pizza. Av resan går kl 12 från Ersboda Bilservice. Väl möt. Mvh Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk | |
|
Jag kommer med E30:n och möjligtvis en ny klubbmedlem också..han va lite osäker på om han skulle jobba då eller inte, men ska prata med han nu i helgen.. |
|
| Detta ser man fram emot. En bit mat i goda vänner lag är aldrig fel. | |
|
Eran tavelsjö-korre möter upp Er på Sundlingska gården där han väntar ivrigt, nämligen jag :D ___ Mvh Patrik N. |
|
|
ska vi ta samma sväng som förra året, Fredde ;)? och uppleva gamla minnen...haha.. :P |
|
| Jag vill gärna äta pizza... men har fortfarande inte bil... | |
|
Juhani: åk med mikko då ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Skulle vara kul att hänga på när det ändå verkar som att jag kommer att vara i Umeå den aktuella helgen, men jag är ju inte BMW Cs medlem...får man vara ensammen och hungrig då? |
|
|
Det är inget krav på medlemskap utan du är välkommen. Det kommer lite info om kommande verksamhet också.... Mvh Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
Hej grabbar !! Äntligen är det dax för vinter pizzan ... , det var trvligt föra året . // Lars |
|
|
Jajemensan..håller med dig Lars, fjolåret va riktigt trevligt :) Jag kommer att ha med mig en ny medlem av klubben nästa helg, en nyinflyttad granne till mig |
|
|
I år är pizzorna godare än fjolårets, var o bakade själv igår :) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
ajdå...men då vågar man väl inte käka pizza ifall du varit där.. ;) |
|
|
hehe lugn bara tobbe :P jag har inte förpestat nåt ;) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Bilder Länk Mvh Fredde BMWCS Nord #4699 Umeå Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.