AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.666

Finns det vita blinkers bak till E32

Sida 2 av 2
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Har sett samma sak och det var för ett bra tag sedan. Jag har hört att det blev för dyrt att tillverka. Har t.o.m för ett tag sedan skrivit ditt och hört om det skulle bli något i alla fall och har fortfarande inte fått svar så det ser ganska dystert ut.

//Schnitzer
wr
9
wri
735ia
Kollade den här sidan: Länk
Jag mailade till han och fick som svar: (Inget bestämt i dagsläget om dessa. Vi får se hur vi löser det.) Så vi får väl hoppas att dom hittar en lösning!

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ok, vi får hoppas att det blir något av det då!!!

//Schnitzer
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Talade med Daniel på Reproglas idag om vita glas till E32. Eftersom de tydligen kan producera glas till E34-Touring så skall väl inte E32 vara så långt borta heller :). Han lovade att snarast titta på det och lägga upp info. på deras sida : Länk

Är vi tillräckligt många som är intresserade så blir det kanske av.
mr
302
mr_majzoo
750iL, -90
aha! då får vi hoppas på det bästa!!

mvh: mr_majzoo, BMW 750iAL *90
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Han höll tydligen på med vita bakglas till E23 idag. Hör av er till honom om det finns intresse.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Om han skulle börja tillverka vita blinkers bak till E32, undra hur mycket ett par sådana kommer att kosta? Har för mig att vita bak till E34 ligger på 1800 kronor. Jag tänker att det kan bli lite dyrare för E32, men man vet aldrig.

//Schnitzer
Jag vill ha svarta, finns det?
Visa användare
351
CLiFF
735iAL V8 E38 -98
Jag har pratat med Daniel på Reproglas idag och om han gör vita glas så blir det *bara* själva blinkers delen vilken man sedan själv får fixa dit på bakljuset.
Alltså typ skära bort originalet och sedan limma dit det nya vita ljuset.

Jag tänkte ev. montera bort ett ljus imorgon för att se om det verkar gå hyfsat enkelt.

// CLiFF
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Green Monster Racing: Svarta finns, men jag vet ingen shop som har det på rak arm. Har kunnat en tysk shop som hade det. Kolla på skrotar i landet. Där kan det finnas, eller sätt ut en köpes annons på BMW Börsen.

//Schnitzer
Visa användare
351
CLiFF
735iAL V8 E38 -98
Har varit ute på skroten nu och kollat upp glaset.
Det verkar vara lättare sagt än gjort att få till detta snyggt, så jag lägger ner de tankarna nu ett tag tror jag.

Om någon vet hur man ska kunna "skära" loss bara blinkersglaset och sedan limma dit ett nytt och få det snyggt, så ta upp tråden igen! Jag är fortfarande intresserad!

// CLiFF
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Det låter ju ganska så jobbigt att behöva limma och krångla.

//Schnitzer
wr
9
wri
735ia
Kan man få tag på det vita glaset, så får det vara hur jobbigt som helst!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.