AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.161

Någon som känner till denna 540 touring?

Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
Eftersom jag så småningom tänkt köpa mej en e39 540i Touring, så brukar jag hålla koll på de som finns till salu här på autopower.

Denna bil kollade jag för ett par dagar sen att den såg fin ut, då den kostade 129k kr. Nu har priset plötsligt ändrats till 79k kr :O

Den verkar vara importerad på -00 och har haft 4 ägare sen dess. I annonsen står det att den e -99a, men enligt vägverket e första registreringsdatum i slutet av -97.

Någon som känner till denna bil?

Länk: Länk
Li
478
Limpur
E39 528iA Touring -98
E34 525i Touring -95
E36 316i Coupé -96
Bilar som inreggas i tyskland efter sep-okt(tror jag det va) blir årsmodellen efter. En bil som reggas 11/97 är alltså en 98:a, ingen 99:a som i annonsen.
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Den blev ju helt plötsligt fett undervärderad om det inte är något konstigt med den. Skulle förvåna mig om någon kan gå därifrån med den för 79', säkert bara ett sätt att locka till sig intressenter. Står ju dessutom högstbjudande och hur kan man verifiera vad som är högsta budet? ;-)
Jag säger inte att det är så i detta fallet, vet bara ett par kompisar som råkat ut för det tricket.
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
En bil som sänks från 140000kr till 79000kr är det nog något stort fel på!
Troligen inte ens värd 79000kr , ring och fråga vad anledningen är.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Bilen är tillverkad 11/97 så det är en 98:a.

___
//Ulf
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
"El motor startspärr"??????
Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
Nu har bilens pris stigit till 112k kr, och namnet har ändrats från "Fadde" eller vad det nu var till "Gunilla" ?

Konstiga grejer, ska ta mej samman å slå en singnal nån dag, men det verkar inte så värst lovande. Nu står det oxo nån konstig kommentar om nå 10k kr extra för facelift?
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Borde be att få prata med Gunilla när du ringer. Prata absolut inte med killen. Se vad hon vet eftersom det tydligen är hon som säljer. Garanterar att hon inte vet vad det sitter för motor i den... ;)

DANNE
Min bil:
Länk
tycker det verkar helskumt. Hade nog börjat leta efter någon annan... Det finns ju fler 540T, luktar det misstänkt brukar det ofta vara det!
Visa användare
496
luften
e91 320dA Touring -11
Okej, skippade bilen ifråga (den e inte såld ännu) och spanar vidare.

Jag har nu bestämt mej för att leta en bil med vanos, dvs, tillverkning 09/98 eller nyare. Andra krav jag gärna skulle ha är t.ex. sportstolare, steptronic och navi (gärna nyare navin).

Min budget i bilköpet är absolut maxpris 140.000kr. Om någon råkar känna till nån välvårdad bil som matchar detta, så vore jag glad att ta emot tips. :)

En som verkar intressant är denna som för tillfället finns på PowerBörsen, kanske någon som kollat in den? Aspensilvermetallic, 1998, 13100 mil.

-> Länk

///air
MSN: air(a)multi.fi
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.