|
|
|
|---|---|
|
När jag letar efter avgassystem så märker jag att det är olika system till olika bilar med samma motor och kaross. En e21 med m10 borde väl alla ha samma avgassystem, lr? Letar relativt rostfri e30 med defekt eller ingen motor, Styrbox till -83 m10. Länk | |
|
Ingen som har någon synpunkt? Letar relativt rostfri e30 med defekt eller ingen motor, Styrbox till -83 m10. Länk |
|
Carboman |
Tjena! Beställde de första två rördelarna som skall sitta i grenröret och det ena röret passade inte alls... Rören var från tyskland och där har de tydligen en annan uppsättning grenrör om jag förstod försäljaren rätt. Fick byta det bakre grenröret mot ett likadant som det främre och då blev allt ok. |
|
Vad menar du med det bakre grenröret? På en m10 är det väl bara ett grenrör? Jag vet inte hur det ser ut på sexan men där kanske det är 2, lr? Skumt att det inte passade iaf, hur vet man då vilket grenrör man har? Extraktorgrenrören borde väl vara lika tycker man. Letar relativt rostfri BMW e30 med defekt eller ingen motor, Styrbox till -83 m10. www.hypnotized.nu |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.