|
|
|
|---|---|
|
Jag har följande problem med min 318i -92:a. 1. Elhissen på förarplats fungerar endast "ryckvis", 2 cm i taget, sedan får man trycka ner knappen på nytt. Är det fel på elhissmotorn, knappsatsen eller något annat? 2. Instrumentpanelen är död och höger varselljus fungerar inte heller. Byter man säkringen går den så fort ljuset sätts på. Hur ringar man in elfelet på bästa sätt med en multimeter? Alla smarta tips är välkomna! Xenon | |
|
Haft samma problem med elhissen på min finns nog många svar på det om du söker här på forumet. Det är iaf lätt fixat det är en magnet som glidit ur läge & som ska puttas tillbax igen me hjälp av en skruvmejsel. Som sagt sök på elhissar eller nått så ordnar de sig min beskrivning va ju inte särskilt utförlig =) Keep On Beeeming! =) |
|
|
Jag har samma problem med elhissen på förarsidan.. man blir TOKIG! King of the road |
|
|
Jag har också samma problem men det sitter nog i knappsattsen eftersom det verkar vara glapp, borde var lätt att fixa. Dock går fönstret väldans segt upp på förarsidan, är det oljning som behövs eller kan man göra något annat för att få den att gå lättare? //Ric Wraaaaooom |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.