|
|
|
|---|---|
|
När bilprovningen skriver "Spindelled vänster fram, Glapp" på en 540 e-39, vad exakt menar dom då?? Kollade lite här--->Länk och antar att det är nr 12 eller nr 5, men hur ska man kunna veta vilken?? Mvh Veåttan: Länk | |
|
Sådär gjorde bilprovningen mot mig oxå, fast dom skrev Vänster främre övre. haha D är inte lätt att förstå vad dom menar ibland,' det är iallafall nummer 5 på bilden du hade, och det är en komplett länkarm du får köpa, finns inte lös spindelled vad jag vet, och även om det finns så lär det vara Väldigt bökigt att pressa i och ur spindelleden utan rätt pressverktyg. Har man intresse, tar man sig råd :) |
|
|
1218kr på mekonomen komplett länkarm med Bussning och styrled. bara att skruva lös o smälla dit den nya.. Har man intresse, tar man sig råd :) |
|
|
Ok, Tackar för svar! 1218:- komplett var inget farligt pris! Lätt o byta el? Inga specialvektyg? Mvh Veåttan: Länk |
|
|
Har för mig att även BMW tar ca 1000-1200 för leden/länkarmen, visst kan man byta den själv MEN chassi detaljer har en förmåga att sitta som f-n så jag hade nog haft en verkstad ( vilken som duger nog gott här) att göra det på ca 1h Lycka till Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.