|
|
|
|---|---|
|
Ojojoj 25 nya mail. Nytt inlägg i en diskussion du deltagit i x 25. Den funktionen tyckte jag var mindre kul. Några fler som håller med? kan bli lite jobbigt om man skriver många inlägg? Me Be M3 Wannabe! =) | |
| Bocka av alternativet i din användarprofil (längst ner). | |
| Duh... =) tack stente! | |
|
Det står ju till och med i mailet (som du fått 25 gånger) hur du stänger av den funktionen... Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
Tommie... Jo fast jag läste inget av dom läste bara rubriken därför blev det som det blev sorry... Keep On Beeeming! =) |
|
| En funktion som många forum har är att du får ett mail om att någon har postat. Och kollar du då inte inlägget så får du inget nytt mail. Dvs när du läst dom nya inläggen först då får du nya mail. På så sätt slipper man 30 mail om det. Iden är bra men kanske borde modifiera den lite. | |
|
Jag har också blivit mailbombad helt plötsligt. Det aktuella inlägget skrev jag 2001-09-30 och först nu kommer det ett gäng med mail om att någon kommenterat i forumet, aldrig tidigare, jag har ej ändrat min profil sen i höstas,så något fel är det !!! =========== V8-power |
|
|
Det stämmer faktiskt. Det hade insmugit sig ett litet fel som gjorde att det skickades mail under vissa omständigheter om man hade registrerat användarkontot för länge sedan och inte ställt in varken JA eller NEJ på frågan. Det är dock fixat nu. Det innebär dock att: -alla som vill ha mail -som har fått mail -som inte gjort inställningen -som vill fortsätta att få mail ...måste ställa in att dom vill ha mail (klicka på "Ändra användare"). Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
Jag tycker att funktionen är GRYMT BRA. Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.