|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
Har precis mailat Johan och lämnat återbud, fick erbjudande om att passa på dovhjort, hoppas att ni får det trevligt! //Henrik |
|
|
Henrik: Skyll dig själv får vi väl säga.. ;-) /Anton |
|
|
Jag skippar förfesten, men tack för inbjudan! Kalle & Johan - kolla mailen! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Synd att jag inte kan i år...för det blir säkert minst lika kul som tidigare år. Om inte tidigare så lär vi synas på den första banträffen i skåne ;) |
|
|
verkligen trist att Pelle inte kan komma, vem vet kanske vi får se E28 eller E12 till våren istället? Den som lever får se... Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Jag är på plats! Mott alla odds körde jag nästan rätt på en gång. :P Kalle vimsar omkring och vet nog inte riktigt själv vad han ska göra... Vi ses ikväll eller imorgon! /Anton |
|
|
Ytterligare en bimmerabendprofil har anmält sig idag! nu är det fasiken inte långt kvar till det är dags. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
Njuren |
Funderar på om man ska sticka ner till bimmerbandet och ta en pilsener och se vad de har o säga om min 330 som ja har på G? Någon som redan kommit hem kanske? BMW - i nöd och lust? |
|
Jag, Anton, Victor (Thomas) och Olof vill alla tacka för en fantastisk kväll!!! Detta var tveklöst den roligaste Bimmerabend hittils - bowlingen var riktigt, riktigt kul! Efter att återigen ha våldgästat Hiltons bar samt toalett valde vi att bege oss söderut, mot KB. Tyvärr så hade herr Ovenholm glömt att medtaga legitimation, och han var en krympling - med andra ord så kom vi inte in. Vi valde därefter att ge upp hoppet, och hoppa på 130:an till landsbygden. Vi beklagar unisont att vi inte medverkade vid kvällens fortsatta, och säkert sanslöst trevliga aktiviteter. Olofs invalida kropp sänder sina hälsningar. Tack än en gång till Sjöström och Sköld för det engagemang de visat! Vi hoppas alla att nästa Bimmerabend inte dröjer så länge! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Kalle; så du skippade att köra bussen då ;) | |
|
Jag som precis tänkte kolla var ni var någonstans. Var tyvärr tvungen att hänga med flickvännen på andra aktiviteter som slutatde lite tidigare än väntat =). Hoppas det blir en träff snart igen... Ha de! /Kristoffer |
|
|
Gatsten mot knäskålen gör ont fick jag bittert erfara igår kväll. Bowla i en mörk hall med solbrillor på är också en kul upplevelse och ändå var jag inte hälften så fumlig som en annan ;) Annars en sjukt rolig och utflippad afton! Återstår att se om man kan köra hem till Lund mot kvällen eller om kopplingspedalen ger mitt vänsterben en alltför smärtsam upplevelse. Ser fram emot bilder... Tack till David för skumpan, ett mycket uppskattat inslag :) /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
Tack alla för en kväll i absurditetens tecken :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Ja då var man hemma igen. Jag får väl instämma i kören och tacka samtliga medverkande för en trevlig tillställning. /Anton |
|
|
ytterligare en som vill tacka för en väldigt trevlig o underhållande kväll |
|
|
Jag tackar oxå alla för en trevlig förfest, resten är döljt i ett töcken, Tack David för din aldrig sinande lust att mata oss med dessa vedervärdiga mixar av groggar,drinkar,schnapsar och allt vad det heter. landade i skogen vid halv femtiden på morgonkvisten och tyckte vi lyckades sy ihop en trevlig kväll. Hur gick det egentligen med mitt försök till aktivitet? fick inte in ett enda papper från er ; ) Kalle förnekar sig inte och fortsätter sin tradition med sovstund i Barnrummet på Hilton med tillhörande "avrundning" efteråt.... Trevligt med lite nya ansikten, Magnus var en trevlig prick som vågade sig hem till sköld trots att det var okända folk han möttes av. Näe jag funderar redan på nästa aktivitet, då skall vi ha ÄNNU roligare. PS. Ledsen för bulan Anders men den som ger sig in i leken får leken tåla ; ) Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Var det du Johan som snodde mina brillor på bowlingen? Du får fixa nya glas till dem ;) /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
Har ett svagt minne av att dom dök upp hos mig med ett trasigt glas på middagen SEN minns jag inte riktigt vad som hände, minns iallfall att dom satt på mig när jag gick därifrån : ) Nästa aktivitet är faktiskt redan på gång, det blir medlemsträff på Formel 1 premiären, klaffar allt blir det på Motorgården i Ängelholm, mer info inom kort Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Tack för en trevlig kväll – välarrangerad och med ett gôtt gäng! Jag har mailat en del bilder till Kalle, som han förhoppningsvis lägger upp någonstans. En del lustiga bowlingstilar fastnade på bilderna, dessutom finns bevis på att Jenny är vår bowlingmästare! Var det inte Kalles Ray-Ban? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Korrekt, Erik... det VAR mina RayBans.. De var faktiskt äkta! Det lovade den turkiske butiksinnehavaren som jag köpte dem av för 20:- (efter att ha prutat från 200:- ...) nu är de tillintetgjorda av PC-doktorn :'( Bilderna kommer upp under morgondagen hoppas jag, det var en hel del guldkorn du fångat, Erik :D Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.