|
|
|
|---|---|
|
Ja, hade Limon skinn som standard? Hittade en med tyg alcantara & utan ädelträ....? | |
|
Vet inte om alla hade det men jag tror iaf att alla svensksålda hade det som standard. Har för mig att jag läst det men kan ha fel... /Johan Min E30: Länk |
|
|
har aldrig sett en M3 Limo utan skinn... men det kan ju så klart röra sig om en individualbeställning! Mvh, Kalle ________ Bilarna: Länk |
|
|
mosse: Var det en annons du såg? Vill du länka till den? /Anton |
|
|
Här är annonsen..mycket märklig bil då jag ALDRIG sett en en Limo utan trä & skinn....aldrig sett sportstolarna i denna alcantara / tyg kombination heller för den delen...samma kombination som många coupéer hade... Länk |
|
|
Smakfullt. Så hade det nog sett ut om jag hade fått besälla fritt. /Anton |
|
|
mosse; Här har du ännu en M3 Limo utan trä och läder... Länk Mvh Stephan |
|
|
Johan99 har helt rätt, skinn var standard på de fåtal M3 E36 limmo som togs in av den svenska generalagenten. Är osäker på hur det låg till på den tyska marknaden... Jag gissar på att bilarna mot ett extra tillägg kunde fås i individualutförande med tex alcantara eller buffelläder. Det finns ju även en viss risk att någon tidigare ägare bytt de ursprungliga originalstolarna mot något annat. |
|
|
Utrustningslistan berättar hur bilen var från början, som min gröna 540, den hade inte Shadowline från fabrik, däremot hade den CD-växlare, det senare har den rätt snart igen;) Mvh Stephan |
|
| det såg ju itne ut o vara en riktig m3:a... det ska väl stå m3 på bakluckan och inte bara ett m-märke | |
|
bmw_jerry: Varvräknaren går till 8000rpm och det står 286hk i annonsen. Så troligen är det en M3.. ___ E36 325i "CSL" E30 318i "VBE"- Vinterbil-ED |
|
|
Stephan735i: Vilken snygg bil !!!! ;-) Det stämmer att skinn och "trä" var standard på Limon, min var en individual.. bmw_jerry: Kan ju vara så att den faktiskt är beställd utan emblem och att man sedan eftermonterat ett M.. Mvh Jimmy |
|
|
...Eller så har någon pillat bort 3:an.... ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.